Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Superactie: win een vip-reis naar Real Madrid - Barcelona

Zojuist hebben we onze 'El Clasico' actiepagina online gezet waarbij jij 2 VIP kaarten kunt winnen naar dé wedstrijd van het jaar: Real Madrid - Barcelona.
Extra: 55 euro (reload) bonus voor ALLE gebruikers!
Naast deze fantastische actie staat er voor alle Bwin gebruikers een nieuwe bonus van 55 euro (100% deposit, 55 storten = 55 euro extra) klaar. Heb je nog geen Bwin account, maak deze dan aan via deze Bwin link en geniet direct van je bonus. Heb je al wel een Bwin account, volg dan de instructies op onderstaande actiepagina om alsnog de bonus te activeren.
Wat geven we weg?
- 2 VIP kaarten voor de wedstrijd Real Madrid - Barcelona
- 2 gratis overnachtingen voor 2 personen in een super hotel in Madrid
- Gratis vlucht voor 2 personen van Schiphol naar Madrid en terug
- 1 diner voor 2 personen in een top restaurant in Madrid
- Stadiontour met Nederlandse gids
- Extra: een gift bag
- Vertrek vanaf schiphol: zaterdag 10 december 2011
- Terugreis: maandag 12 december 2011
- Deze actie start op 7 november en duurt tot en met 30 november 23.59
- Uit alle deelnemers zal één winnaar geloot worden
Wat moet je doen?
Ga simpelweg naar onze actiepagina en volg de instructies. Makkelijker kan niet!
Een extra freebet voor Twitter gebruikers
Twitter de onderstaande tekst en win een freebet van 50 euro! Uit alle gebruikers die dit doen trekken wij één winnaar van de extra freebet. Tweet onderstaande tekst om mee te doen:
Wie wil er met me mee naar Real Madrid - Barcelona op 10 december a.s.? Info via: Mod : Pagina isoffline dus link verwijderd. @bwinNL @NLvoetbalwedden
Mocht je vragen hebben over deze actie, stel deze dan in dit forum topic! We proberen zo snel mogelijk antwoord te geven op alle vragen. Succes!
Wanneer sturen wij jouw gebruikersnaam naar bwin?
Op de maandag, woensdag en vrijdag (17.00) sturen wij de binnengekomen gebruikersnamen door naar Bwin. Vanaf dat moment kan het 48 uur duren voordat jouw bonus (mits je geen andere openstaande promoties hebt) geactiveerd zal worden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 7-11-2011 15:40 Acties en spellen
in 7-11-2011 15:40 Acties en spellen
135 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bekerwinnaar2005:
Beste,
Kan u mij misschien het e-mail adres doorsturen?
Ik ben er vrijwel zeker van dat het om een vriend van mij gaat, wie ik heb aangemoedigd om mee te doen met deze actie...
Mvg
Dan kan je het hem toch gewoon vragen? (h)
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Ik zal zeggen als hij niet binnen 2 dagen reageert dan een andere winner selecteren (y) :d
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Bwin heeft ons vandaag op de hoogte gesteld van de winnaar van de VIP reis naar Real Madrid - Barcelona, volgende weekend in Madrid. Helaas is de winnaar een gebruiker die de actie via onze website heeft gespeeld maar geen account heeft op voetbalwedden.net.
Het is jammer dat het niet één van onze vaste leden is maar hier is achteraf niets aan te doen, wij hebben de loting niet verricht waarbij we alleen een winnaar uit onze leden kunnen trekken.
We gaan binnenkort met de bookmakers om tafel om alleen acties te organiseren voor leden van voetbalwedden.net om dit soort gevallen te voorkomen. We hopen in dezen op jullie begrip.
Natuurlijk is de 55 euro extra bonus die je als bestaande Bwin klant makkelijk hebt kunnen verzilveren niet verkeerd :-)
Op naar de volgende actie!

Helaas heb ik de bonus zelfs niet gehad, bwin lijkt tot dusver ook niet te willen reageren.
0 Vind ik leuk's
Ik heb de bonus ook niet gehad, kan gebeuren. Er komen toch nog nieuwe acties en hopelijk lukt het dan wel :D
0 Vind ik leuk's
lol is toch normaal dat vw vraagt om alleen winnaars binnen het forum te houden?
nu is die uitgenodigde mens weg met een prijs dat hier tussen de echte leden had moeten zijn en waar we achteraf dan een verslagje van kregen ofzo wat altijd leuk is. ook heel sympathiek dat die winnaar hier niets komt posten , wat een uitzuiger
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.