Superactie: win een vip-reis naar Real Madrid - Barcelona
Zojuist hebben we onze 'El Clasico' actiepagina online gezet waarbij jij 2 VIP kaarten kunt winnen naar dé wedstrijd van het jaar: Real Madrid - Barcelona.
Extra: 55 euro (reload) bonus voor ALLE gebruikers!
Naast deze fantastische actie staat er voor alle Bwin gebruikers een nieuwe bonus van 55 euro (100% deposit, 55 storten = 55 euro extra) klaar. Heb je nog geen Bwin account, maak deze dan aan via deze Bwin link en geniet direct van je bonus. Heb je al wel een Bwin account, volg dan de instructies op onderstaande actiepagina om alsnog de bonus te activeren.
Wat geven we weg?
- 2 VIP kaarten voor de wedstrijd Real Madrid - Barcelona
- 2 gratis overnachtingen voor 2 personen in een super hotel in Madrid
- Gratis vlucht voor 2 personen van Schiphol naar Madrid en terug
- 1 diner voor 2 personen in een top restaurant in Madrid
- Stadiontour met Nederlandse gids
- Extra: een gift bag
- Vertrek vanaf schiphol: zaterdag 10 december 2011
- Terugreis: maandag 12 december 2011
- Deze actie start op 7 november en duurt tot en met 30 november 23.59
- Uit alle deelnemers zal één winnaar geloot worden
Wat moet je doen?
Ga simpelweg naar onze actiepagina en volg de instructies. Makkelijker kan niet!
Een extra freebet voor Twitter gebruikers
Twitter de onderstaande tekst en win een freebet van 50 euro! Uit alle gebruikers die dit doen trekken wij één winnaar van de extra freebet. Tweet onderstaande tekst om mee te doen:
Wie wil er met me mee naar Real Madrid - Barcelona op 10 december a.s.? Info via: Mod : Pagina isoffline dus link verwijderd. @bwinNL @NLvoetbalwedden
Mocht je vragen hebben over deze actie, stel deze dan in dit forum topic! We proberen zo snel mogelijk antwoord te geven op alle vragen. Succes!
Wanneer sturen wij jouw gebruikersnaam naar bwin?
Op de maandag, woensdag en vrijdag (17.00) sturen wij de binnengekomen gebruikersnamen door naar Bwin. Vanaf dat moment kan het 48 uur duren voordat jouw bonus (mits je geen andere openstaande promoties hebt) geactiveerd zal worden.
Extra: 55 euro (reload) bonus voor ALLE gebruikers!
Naast deze fantastische actie staat er voor alle Bwin gebruikers een nieuwe bonus van 55 euro (100% deposit, 55 storten = 55 euro extra) klaar. Heb je nog geen Bwin account, maak deze dan aan via deze Bwin link en geniet direct van je bonus. Heb je al wel een Bwin account, volg dan de instructies op onderstaande actiepagina om alsnog de bonus te activeren.
Wat geven we weg?
- 2 VIP kaarten voor de wedstrijd Real Madrid - Barcelona
- 2 gratis overnachtingen voor 2 personen in een super hotel in Madrid
- Gratis vlucht voor 2 personen van Schiphol naar Madrid en terug
- 1 diner voor 2 personen in een top restaurant in Madrid
- Stadiontour met Nederlandse gids
- Extra: een gift bag
- Vertrek vanaf schiphol: zaterdag 10 december 2011
- Terugreis: maandag 12 december 2011
- Deze actie start op 7 november en duurt tot en met 30 november 23.59
- Uit alle deelnemers zal één winnaar geloot worden
Wat moet je doen?
Ga simpelweg naar onze actiepagina en volg de instructies. Makkelijker kan niet!
Een extra freebet voor Twitter gebruikers
Twitter de onderstaande tekst en win een freebet van 50 euro! Uit alle gebruikers die dit doen trekken wij één winnaar van de extra freebet. Tweet onderstaande tekst om mee te doen:
Wie wil er met me mee naar Real Madrid - Barcelona op 10 december a.s.? Info via: Mod : Pagina isoffline dus link verwijderd. @bwinNL @NLvoetbalwedden
Mocht je vragen hebben over deze actie, stel deze dan in dit forum topic! We proberen zo snel mogelijk antwoord te geven op alle vragen. Succes!
Wanneer sturen wij jouw gebruikersnaam naar bwin?
Op de maandag, woensdag en vrijdag (17.00) sturen wij de binnengekomen gebruikersnamen door naar Bwin. Vanaf dat moment kan het 48 uur duren voordat jouw bonus (mits je geen andere openstaande promoties hebt) geactiveerd zal worden.
07-11-2011 14:40 in Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
wereldje:
Meesterlijke actie weer, huldeee!
Meesterlijke actie weer, huldeee!
rousjj:
Top is allemaal gelukt. (y)
Top is allemaal gelukt. (y)
thijspronk:
Bedankt vw, dit is een geweldige actie (y) .
En nu hopen dat ik de lucky bastard ben, alleen wie zou ik dan meenemen..
Bedankt vw, dit is een geweldige actie (y) .
En nu hopen dat ik de lucky bastard ben, alleen wie zou ik dan meenemen..
psvmike:
ik heb m ook alweer binnen!
Bedankt weer en succes iedereen met de bonus!
ik heb m ook alweer binnen!
Bedankt weer en succes iedereen met de bonus!
chrisiel4:
ik heb hem al binnen bedankt ?
ik heb hem al binnen bedankt ?
Thanx!! Daarnaast is er gister wel iets mis gegaan met de lijst. Er zijn tientallen gebruikers niet meegekomen met de lijst maar deze zijn vanochtend alsnog gemaild. heb dus even geduld vandaag. Vrijdag de nieuwe lijst.
gr
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Altijd fijne acties dit (y) zit denk ik ook bij de mensen die niet is overgekomen maar dat maakt niet uit :) zijn nu toch niet zoveel bijzondere wedstrijden
Beste leden,
We hebben eerder een geweldige actie gehad voor de wedstrijd Real Madrid - Ajax in de Champions League. Gelukkige winnaar toen was Nick uit Amsterdam. Hij stuurde ons afgelopen week wat foto's van zijn VIP trip naar Madrid! Zie jij jezelf daar al zitten tijdens de El Clasico?
Bericht gewijzigd door wedden op di 2 mrt. 2021, 09:03
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Mooie fotos (y) en hele mooie plek ook nog is!
Winnen is voor Winnaars
Ik vroeg me van de week al eens af waarom mensen nooit eens foto's laten zien als ze iets winnen (y) ziet er inderdaad wel vet uit!
bet-winner:
Ik vroeg me van de week al eens af waarom mensen nooit eens foto's laten zien als ze iets winnen (y) ziet er inderdaad wel vet uit!
Wat te gek om foto's te zien van een winnaar, dat mag best wat vaker gebeuren. We hebben zoveel winnaars maar zo weinig foto's... laten we er met z'n allen wat aan gaan doen!
Hakuna Matatttta.
ik heb dinsdag de actie ingevuld, maar nog steeds geen bonus ? hoe kan dit?
vw-crew:
Wat te gek om foto's te zien van een winnaar, dat mag best wat vaker gebeuren. We hebben zoveel winnaars maar zo weinig foto's... laten we er met z'n allen wat aan gaan doen!
bet-winner:
misschien een nieuwe topic aanmaken met de titel FOTOALBUM
waar de leden , winnaars van wedstrijden , kortom iedereen foto's kan plaatsen die te maken hebben met voetbalwedstrijden en die ze zelf genomen hebben
foto's van zowel vriendschappelijke matchen , competities , iemand die zelf in een ploeg speelt en dat wil laten zien , tot foto's van "grote" internationale wedstijden
wat denken jullie ????
Bedankt VW, ik heb 4x mijn stortingsbedrag rondgespeeld, kan het nu terug opnemen en verder spelen met de rest. ;)