Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thisizgame
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thijspronk:
Kan iemand van de crew bij mijn tips kijken,
ik weet niet hoe het kan, maar er staat 3x bournemouth - portsmouth 2 op mijn profiel.
Zou iemand van jullie minimaal 2 daarvan weg willen halen (het liefste 3 :p :p )
Alvast bedankt!

Doorgegeven. Kijken we aankomende maandag na. Bedankt voor je bericht.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
23.08.2012 Dudelange - Hapoel Tel Aviv under 3.5 10/10 €1.50 -10.00
23.08.2012 Dudelange - Hapoel Tel Aviv under 3.5 10/10 €1.50 -10.00
wil iemand nog deze dubbele tip bij me verwijderen, had t al eerder gevraagd, maar doe het nu nogmaals (y) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
En kan iemand Sunderland - Reading bij mij weghalen? Ik wil nadat ie is afgelast 'm helemaal niet meer tippen. Anders zou ik hem wel weer opnieuw toevoegen. Het zelfde geldt voor AZAL trouwens. Vind dit maar een rotsysteem
1 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
En en kan iemand deze hele maand bij mij weghalen? Ik wil nadat ie dramatisch is verlopen 'm helemaal niet meer tippen. Anders zou ik hem wel weer opnieuw toevoegen. Het zelfde geldt voor juli trouwens. Vind dit maar een rotsysteem
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
En en kan iemand deze hele maand bij mij weghalen? Ik wil nadat ie dramatisch is verlopen 'm helemaal niet meer tippen. Anders zou ik hem wel weer opnieuw toevoegen. Het zelfde geldt voor juli trouwens. Vind dit maar een rotsysteem

Wil je een paar klappen geep? Dan kom ik ff bij je langs stuk stront
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
haha, leuk topic dit (y)
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
23.08.2012 Dudelange - Hapoel Tel Aviv under 3.5 10/10 €1.50 -10.00
wil iemand nog deze dubbele tip bij me verwijderen, had t al eerder gevraagd, maar doe het nu nogmaals (y) ;-) ;-)

Is reeds verwijderd.
basedgod:
En kan iemand Sunderland - Reading bij mij weghalen? Ik wil nadat ie is afgelast 'm helemaal niet meer tippen. Anders zou ik hem wel weer opnieuw toevoegen. Het zelfde geldt voor AZAL trouwens. Vind dit maar een rotsysteem

We zullen, voor wedstrijden die van datum worden gewijzigd of voor wedstrijden die afgelast zijn en verplaatst naar een andere datum, een oplossing moeten verzinnen. Vaak is het inderdaad niet meer logisch dat een wedstrijd nog als tip in het systeem blijft staan. Ik heb deze update genoteerd en gaan we snel mee bezig! Bedankt voor het melden!
datel13:
En en kan iemand deze hele maand bij mij weghalen? Ik wil nadat ie dramatisch is verlopen 'm helemaal niet meer tippen. Anders zou ik hem wel weer opnieuw toevoegen. Het zelfde geldt voor juli trouwens. Vind dit maar een rotsysteem

Tsja... daar kunnen wij natuurlijk niets aan doen. Kan iemand het klimaat in NL ook verwijderen? Vind dat er te weinig zon is en er te weinig elfstedentochten zijn. In september kan je weer opnieuw beginnen ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ik heb trouwens nog oude wedstrijden er tussen staan, kunnen die verwijderd worden? tis geen grap :d
1 Vind ik leuk's
We hebben een update doorgevoerd aan het tips systeem voor wedstrijden die verplaatst worden en/of gestaakt/geannuleerd.
Link: https://www.voetbalwedden.net/topic/verbeteringen-voetbalweddennet-updates-203/21/#45835
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bij mij zijn de tips van de laatste 2 maanden ineens weg? Bekend probleem? Of moet ik gewoon even geduld hebben en verschijnen ze straks weer :p
EDIT: de roi enzo. DE tips kan ik nog wel zien
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.