Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
denise92:
oddhunter7:
Hey Vw-Crew,

Ik vroeg me af of de regels voor de tipcompetitie nog steeds dezelfde zijn of ze ondertussen zijn gewijzigd?
Als een match gecancelled wordt , kreeg je normaal gezien je inzet toch terug?
Ik vroeg dit omdat er sommige matchen zoals in het voorbeeld hieronder , je inzet niet terug wordt gegeven

Zoals bij de match RW Ahlen - Cardiff City ?
deze wordt gewoon op +0 gezet , terwijl er 2 stakes werden ingezet.

Dat is je winst, ofwel +0 :-)

Eigenlijk zou er dan +2 moeten staan als je het goed berekent , want er werden 2 stakes ingezet en je krijgt er 0 voor terug

voorbeeld :
Als je kijkt naar union - sporting charleroi (hierboven)
inzet--->> 2 stakes op odd 4.2 ---->> je krijgt er 6.40 voor terug , wat ook de WINST is , maar je zou dan 8.40 terug krijgen
dus als je 2 stakes inzet op een cancelled match , zou je die 2 stakes moeten terugkrijgen en niet 0

Ik denk toch dat ik dit goed bereken aangezien de match gecancelled is ;-)

0 Vind ik leuk's
^ winst = (odd -1) x inzet

Als een wedstrijd niet doorgaat, wordt - in ons systeem - de stake niet ingezet. Die krijg je dus ook niet 'terug'.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:

Als een wedstrijd niet doorgaat, wordt - in ons systeem - de stake niet ingezet. Die krijg je dus ook niet 'terug'.
denise92:

Ach ok, als de stake niet ingezet wordt dan klopt het wel (y)
Mijn oprechte excuses :p
hihi

Fijne avond nog ;-)
0 Vind ik leuk's
Wedstrijd Guadalajara - Monterrey is bij mij fout gekeurd. Ik had Guadalajara to win. Guadalajara heeft 1-0 gewonnen.
Daarnaast staat er bij mij nog een wedstrijd uit de amerikaanse competitie open die een paar dagen geleden al gespeeld is.
0 Vind ik leuk's
Hoi Denise ,
Kan je deze even nakijken
Thx ;-)
Hier een aantal matchen die bij mij werden gecancelled , maar wel werden gespeeld.
Wel in mijn voordeel , maar eerlijk is eerlijk he ;-)

De beiden Alajuelense Tips heb ik Fout
Houston Dynamo Draw heb ik goed getipt , maar de 1-1 score heb ik Fout
Forteleza is fout getipt
Juan Aurich zijn beiden Fout getipt
Colorado is goed getipt
Tigres is ook fout getipt
0 Vind ik leuk's
Zou het eventueel mogelijk zijn een voorlopige tussenstand van het derde kwartaal te tonen ?
Dit bv. van al degenen die reeds 25 stakes ingezet hebben voor dit kwartaal.
Tevens denk ik dat dit de spanning zal ten goede komen.
0 Vind ik leuk's
@bassie @oddshunter @andere mensen met 'geannuleerde / verkeerd berekende' tips.

We voeren nogmaals een controle uit op alle tips. (y)

@frankydk

Tussenstand proberen we begin augustus online te zetten.
0 Vind ik leuk's
We hebben zojuist de nieuwe interface voor het plaatsen van tips toegevoegd. Een stuk sneller en overzichtelijker.

Verder hebben we scope toegevoegd, zodat je naast full time ook 1e en 2e helft kan wedden.

Voor de goalscorer market kun je nu ook first of last kiezen, naast anytime. Let erop dat de goalscorer weddenschap alleen wordt geannuleerd als de speler helemaal geen minuten maakt. Valt de speler in de 89ste minuut in, dan telt je weddenschap.
0 Vind ik leuk's

Wie is Henk?
0 Vind ik leuk's
Money, Pussy, Alcohol.. I Had A Dream, I Had It All
waarom kan ik geen nieuwe tips plaatsen.niet via het groene balkje of niet via wedtips.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.