Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Is de stand van de 2 tipcompetities die gisteren zijn afgelopen de definitieve?

0 Vind ik leuk's

Beste wensen allemaal voor 2018 en maar veel goeden tippies!

Even een vraagje. Als je een speler to score zet maar hij start vanaf de bank dan is de bet toch altijd void?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 1 jan. 2018, 10:56 schreef poorsabine:

Nee. We zullen eerst kijken of de tips kloppen en ze op de juiste manier zijn gekeurd. Dit gebeurt na de feestdagen.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op ma. 1 jan. 2018, 11:00 schreef pijnacker83:

Beste wensen allemaal voor 2018 en maar veel goeden tippies!

Even een vraagje. Als je een speler to score zet maar hij start vanaf de bank dan is de bet toch altijd void?

Gelukkig nieuwjaar!

Dit verschilt per bookmaker, Bij sommige bookmaker is de bet void, terwijl andere bookmakers een invalbeurt voldoende achten om de weddenschap te laten staan.

Bericht gewijzigd door Support op ma 1 jan. 2018, 09:18
1 Vind ik leuk's

lol goeden tippies moesten gouden tippies zijn. Maar neemt de tipcompitie dezelfde regels aan van de desbetreffende bookie?

1 Vind ik leuk's

In the championship kan ik op verschillende wedstrijden weer maar alleen draw tippen bij de 1x2 weddenschappen.

0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
Op ma. 1 jan. 2018, 11:23 schreef pijnacker83:

lol goeden tippies moesten gouden tippies zijn. Maar neemt de tipcompitie dezelfde regels aan van de desbetreffende bookie?

Wanneer een speler een of meerdere minuten heeft gemaakt, is de weddenschap actief en wordt hij niet geannuleerd.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 1 jan. 2018, 14:19 schreef originals88:

In the championship kan ik op verschillende wedstrijden weer maar alleen draw tippen bij de 1x2 weddenschappen.

Bedankt voor het melden. We zijn bekend met dit probleem, maar hebben tijdens de feestdagen niet de handjes om dit direct op te lossen. We hopen dit later deze week te hebben opgelost.

1 Vind ik leuk's
Op ma. 1 jan. 2018, 11:05 schreef vw-support:
Op ma. 1 jan. 2018, 10:56 schreef poorsabine:

Nee. We zullen eerst kijken of de tips kloppen en ze op de juiste manier zijn gekeurd. Dit gebeurt na de feestdagen.

Ik ben benieuwd!

0 Vind ik leuk's

Volgens onze informatie kloppen de odds en weddenschappen weer! Mocht iemand nog een foutje tegenkomen, horen we dat graag.

4 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.