Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hoi. In de tipcompetitie staat bij alle spelers het prijzengeld achter hun naam, maar bij mij niet. Heeft dat een reden?

0 Vind ik leuk's
Op do. 21 dec. 2017, 11:50 schreef retsleppa:

Hoi. In de tipcompetitie staat bij alle spelers het prijzengeld achter hun naam, maar bij mij niet. Heeft dat een reden?

Hallo! Heb je het over een subleague of de tipcompetitie? Mocht het om een subleague gaan, welke bedoel je?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op do. 21 dec. 2017, 11:59 schreef vw-support:
Op do. 21 dec. 2017, 11:50 schreef retsleppa:

Hallo! Heb je het over een subleague of de tipcompetitie? Mocht het om een subleague gaan, welke bedoel je?

Ik denk dat Retsleppa de Bet777 Premier League Battle bedoelt, hier staat hij vierde.

@retsleppa Je eigen stand heeft een groene achtergrond, dezelfde kleur als de prijzen. Als je het eens probeert te selecteren zie je waarschijnlijk wel gewoon de €250 staan ;-)

Handig als ze deze tekst dan wit maken ofzo, zo hadden ze dat bij de VW Next Top Bettor ook opgelost zag ik.

3 Vind ik leuk's
Forum ondertitel(24/250)

Dank u! Ik zal eens kijken of ik het nu in beeld krijg :P

2 Vind ik leuk's

Hallo,

Ik merk al een paar dagen dat ik op bepaalde wedstrijden voorspellingen niet krijg.

Zoals de wedstrijd vanavond Anderlecht - Eupen en ik wil voor de wedstijd een 1X2 tip plaatsen, daar krijg ik enkel de draw om te spelen. De 1 of de 2 krijg ik niet als mogelijkheid. En zo zijn de meeste wedstrijden.

Gelieve dit even na te zien of mij even zeggen wat mij te doen staat?

0 Vind ik leuk's

Ik zie de tips die ik gisteren en eergisteren heb geplaatst, niet terug in het overzicht van mijn wedtips en deze worden ook niet meegenomen in de berekening van mijn ROI.

Zo heb ik gisteren Lokeren X2 gespeeld (2 stakes), maar vind ik deze nergens terug. Ook mijn geplaatste tip voor deze avond (2 stakes op Anderlecht HC -1) zie ik nergens terug.

Wanneer ik echter deze tip opnieuw wil plaatsen, krijg ik de melding dat ik boven de max. stake van 3 zit voor deze tip, dus dat wil zeggen dat hij de eerste tip wel ergens heeft opgeslaan.

Zouden jullie hier naar willen kijken?

Alvast bedankt.

0 Vind ik leuk's

@lieven @hypnotist86

Excuus voor de late reactie. We duiken er even in.

Bericht gewijzigd door Support op vr 29 dec. 2017, 12:58
1 Vind ik leuk's

2018 staat voor de deur, en dat betekent natuurlijk: nieuwe kansen!

We hebben daarom een drietal nieuwe subleagues aangemaakt.

Good luck!

---

Championship Champion (prijzenpot €400)

Alle Nederlandse en Belgische leden van Voetbalwedden.net kunnen meedoen aan deze subleague. Alleen full-time 1X2 tips op duels van het Engelse Championship (1 januari 2018 t/m 6 mei 2018) tellen mee. De winnaar die op 7 mei 2018 bovenaan staat - op basis van winst - wint. The Winner Takes It All. Er gelden geen aanvullende regels wat betreft het aantal in te zetten stakes of de hoogte van de odds.

Direct gratis meedoen >

Deutsche Doelpunten (prijzenpot €500)

Alle Belgische leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen aan deze subleague. Alleen full-time Over/Under tips op duels van de Duitse Bundesliga (1 januari 2018 t/m 12 mei 2018) tellen mee. De ranking is op basis van winst. Er gelden geen aanvullende regels wat betreft het aantal in te zetten stakes of de hoogte van de odds.

Direct gratis meedoen >

Jupiler League Goals (prijzenpot €500)

Alle Nederlandse leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen aan deze subleague. Alleen full-time Over/Under tips op duels van de Nederlandse Jupiler League (1 januari 2018 t/m 28 april 2018) tellen mee. De ranking is op basis van winst. Er gelden geen aanvullende regels wat betreft het aantal in te zetten stakes of de hoogte van de odds.

Direct gratis meedoen >

0 Vind ik leuk's

Olla, kan iemand dit voor mij oplossen. Ik heb Ac Milan - Inter 1 gezet maar staat dubbel bij me picks!! Kan dat?

https://gyazo.com/ab0a10f8fc00505c210102543dc20c90

0 Vind ik leuk's

Zijn er problemen met het bijwerken van de tips? Ik zie nog veel open tips van de afgelopen dagen die dus al gespeeld zijn.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.