Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Mijn tip under 5 corners 1ste helft bij liverpool-roma is fout gerekend,terwijl hij wel goed was.

0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
Op ma. 23 apr. 2018, 19:32 schreef superwin:

De wedtips van deze wedstrijd zijn inmiddels opnieuw bekeken en gekeurd.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op di. 24 apr. 2018, 22:44 schreef originals88:

Mijn tip under 5 corners 1ste helft bij liverpool-roma is fout gerekend,terwijl hij wel goed was.

Klopt, hebben we opgelost!

2 Vind ik leuk's

Hallo,

Volgens mij is mijn tip van donderdag Arsenal - Atl. Madrid under 4,5 corners in de eerste helft verkeerdelijk fout gerekend.

Verschillende bronnen geven toch aan dat er in de eerste helft maar 4 corners waren.

Gelieve dit even na te zien en alvast bedankt.

0 Vind ik leuk's
Op za. 28 apr. 2018, 10:05 schreef lieven:

Hallo,

Volgens mij is mijn tip van donderdag Arsenal - Atl. Madrid under 4,5 corners in de eerste helft verkeerdelijk fout gerekend.

Verschillende bronnen geven toch aan dat er in de eerste helft maar 4 corners waren.

Gelieve dit even na te zien en alvast bedankt.

Klopt! Hebben we aangepast.

0 Vind ik leuk's

De wedstrijd Eagles den Bosch is bij mij 2x erafgehaald in de tipcompetitie

0 Vind ik leuk's

De uitslagen van de Premier League van zondag 29 april zijn nog niet verwerkt in mijn tipcompetitie Bet777 Premier League Battle.

zo. 29 apr.17:30 uur Manchester United - Arsenal: 2-1 (1-0) Premier League Both to score: Yes Both to score, Wedstrijd1.82 @ Unibet (€80 bonus)Inzet 3/3 (high stake). Potentiële winst: 2.46 2 +2.46

zo. 29 apr.15:15 uur West Ham - Manchester City: 1-4 (1-2) Premier League Over 4 Over/Under, Wedstrijd3.10 @ Unibet (€80 bonus)Inzet 2/3 (medium stake). Potentiële winst: 4.20 1 +4.20

0 Vind ik leuk's

De uitslag van de Jupiler League Goals (1 januari 2018 t/m 28 april 2018) is bekend!

#1 Marcoooo (14.71) (Fitbit Ionic Smartwatch t.w.v. €350)

#2 donnynedved (14.39) (Bol.com bon t.w.v. €100)

#3 dennis1982m (8.46) (Bol.com bon t.w.v. €50)

Gefeliciteerd! Er is inmiddels (via PM) contact opgenomen met de winnaars.

Bekijk hier de gehele stand

Uiteraard zijn er nog een aantal interessante subleagues open. In twee keer klikken doe je mee om kans te maken op dikke prijzen. Deelname is als altijd gratis!

Bekijk alle subleagues

0 Vind ik leuk's

Haha dit is vaag,deze subleague heeft nooit in men lijst van subleagues gestaan :thinking:

0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
Op wo. 2 mei 2018, 17:41 schreef originals88:

Haha dit is vaag,deze subleague heeft nooit in men lijst van subleagues gestaan :thinking:

Volgens mij was deze subleague voor Nederlanders :wink:

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.