Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Hoi,de tip van sackybr lierse-beveren correcte score 0-5 kan toch nooit goedgekeurd worden?die wedstijd word gewoon niet gespeeld.dit lijkt me niet echt fair.
Hoi,de tip van sackybr lierse-beveren correcte score 0-5 kan toch nooit goedgekeurd worden?die wedstijd word gewoon niet gespeeld.dit lijkt me niet echt fair.
Wat gebeurt er als wedstrijden een eindscore toegewezen krijgen?
Indien een wedstrijd is gestaakt en later door een (lokale) voetbalbond een einduitslag toegewezen heeft gekregen (bijvoorbeeld: 5-0), zullen wij je wedtip als ongeldig beschouwen. Je inzet krijg je terug.
Aldus onze spelregels. M.a.w. alle tips op dit duel worden gecanceld.
Goedemorgen,
Gelieve mijn tips Total Corners van gisteren even opnieuw na te zien?
Er is daar bij de verwerking iets verkeerd gelopen.
Alvast bedankt
Goedemorgen,
Gelieve mijn tips Total Corners van gisteren even opnieuw na te zien?
Er is daar bij de verwerking iets verkeerd gelopen.
Alvast bedankt
Yes, we zijn ervan op de hoogte. We zullen straks alle corner-weddenschappen opnieuw keuren.
Update eindstand aflopende subleagues:
Deze week eindigen een viertal subleagues: Deutsche Doelpunten, Bet777 Premier League Battle, Crazy Corner Corner en De Natrappers. Om teleurstelling te voorkomen en ervoor te zorgen dat alleen de rechtmatige tippers in de subleagues de prijzen ontvangen, worden de uitslagen bekend gemaakt als alle standen extra zijn gecontroleerd.
Jullie horen zo snel mogelijk van ons!
De eindstanden van de subleagues: Deutsche Doelpunten, Crazy Corner Corner en de Natrappers zullen deze week in dit topic en per mail bekend worden gemaakt. De prijzenwinnaars zullen via een privébericht op de hoogte worden gesteld.
De winnaars voor de Bet777 premier league battle zullen uiterlijk volgende week bekendgemaakt worden. Het wachten is momenteel op verificatie van Bet777. Er zal worden gecheckt of de opgegeven bookmaker usernames bestaan én tijdig zijn aangemaakt (dus voor de start van de competitie en niet achteraf). Zodra we hier bevestiging van hebben, zullen we de winnaars in dit topic (en middels mail) bekendmaken.
Hoi. Waar zijn keenie en ultrasracing gebleven in de betfirst Benelux gebleven? Die zie ik in mijn tussenstand niet meer terug.....
Hoi. Waar zijn keenie en ultrasracing gebleven in de betfirst Benelux gebleven? Die zie ik in mijn tussenstand niet meer terug.....
Voordat we prijzen uitkeren voeren we altijd een uitgebreide scan uit die checkt of spelers zich aan onze huisregels hebben gehouden en bijvoorbeeld niet eerder uitgesloten zijn. Hiermee voorkomen we dat deelnemers onrechtmatig met een van de prijzen aan de haal gaan. Uiteindelijk willen we allemaal op een eerlijke manier manier winnen, maar ook zeker verliezen.
Voordat we prijzen uitkeren voeren we altijd een uitgebreide scan uit die checkt of spelers zich aan onze huisregels hebben gehouden en bijvoorbeeld niet eerder uitgesloten zijn. Hiermee voorkomen we dat deelnemers onrechtmatig met een van de prijzen aan de haal gaan. Uiteindelijk willen we allemaal op een eerlijke manier manier winnen, maar ook zeker verliezen.
Maar in Unibet Belgium Best is ultrasracing nog wel aanwezig?