Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Onderstaande wedstrijd is niet verwerkt..
Bij ons stsat de tip inmiddels op verwerkt. Kun je dit bevestigen?
Ik moet nog een paar plaatsen stijgen, zal mn best doen.
Hebben we al een tussenstand van de Red Dead competitie.
Is donderdag toch gestart?
Ik moet nog een paar plaatsen stijgen, zal mn best doen.
Hebben we al een tussenstand van de Red Dead competitie.
Is donderdag toch gestart?
Daar lijkt iets niet goed te gaan inderdaad. Gaan we uitzoeken!
De subleague was nog niet actief. Inmiddels werkt hij weer. We gaan morgen kijken of we de tips met terugwerkende kracht alsnog kunnen toevoegen.
Onderstaande wedstrijd is niet verwerkt..
Bij ons stsat de tip inmiddels op verwerkt. Kun je dit bevestigen?
Ja staat nu verwerkt.
Het viel op omdat die andere wedstrijd van championship wel verwerkt stond gelijk.
Vw .......FIFA is klaar toch? Dan hoor ik wel hoe of wat he aangezien ik volgens mij 2e ben geworden .....Alvast bedankt
Update eindstand FIFA 19 subleague
De maand september is achter de rug en dat betekent dat we weten wie er op het podium staan van de FIFA 19 subleague! Er werd tot aan het einde gestreden en de spanning was om te snijden! De tips zijn gekeurd en de top vijf is bekend:
Top 5 FIFA 19 subleague:
#1 Schelles (32.55 winst) (FIFA 19 - Champions Edition t.w.v. €89,99)
#2 Hooliesee (30.82 winst) (FIFA 19 t.w.v. €59,99)
#3 Bobt (26.05 winst) (FIFA 19 t.w.v. €59,99)
#4 Gzeven (23.21 winst)
#5 Tino94 (18.53 winst)
Winnaars, van harte gefeliciteerd! Een dezer dagen zullen jullie een PM krijgen met de verdere info over jullie gewonnen prijzen.
Sta je niet in de top vijf maar toch benieuwd naar jouw eindpositie? Check hier de complete stand.
Heb jij net niet die FIFA game weten te scoren? Doe dan gauw meer aan onze nieuwe Red Dead Redemption 2 subleague en maak kans op de nieuwe Red Dead Redemption 2 game!
Mijn tip PSG- Lyon over 3,25 is nog niet verwerkt.
Onderstaande tip is nog niet verwerkt..
ma. 15 okt.16:00 uurGimnastic - Alcorcon: 1-3 (0-3)Segunda DivisionAlcorconDraw no bet, Wedstrijd1.71 @ BetserInzet 3/3 (high stake). Potentiële winst: 2.13.
Die van mij is ook nog niet verwerkt.