Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
^ Bij deze.
Top, alleen hij is niet verwerkt bij de fifa stand..?
Nu wel, alleen deze van vanmiddag weer niet..
Gaan sommige niet automatisch bij de fifa stand?
^ Dat is een first-half tip. Louter full-time (wedstrijd) tips tellen mee.
Kunnen jullie eens nakijken waarom er op de championship Engeland niet ft 12x kan gespeeld worden, enkel eerste en tweede helft
Bedankt
Zeker. We gaan er direct naar kijken.
Kunnen jullie eens nakijken waarom er op de championship engeland niet ft 12x kan gespeeld worden, enkel eerste en tweede helft
Bedankt
De odds zijn weer beschikbaar!
Wanneer krijg ik mijn achievements erbij? Gisteren Leeds op ah-2 op odd 7,5 en WBA op over 5,5 goals op odd 17.00 gespeeld.
Beide goed.
Mijn cornertip van hoffenheim-dortmund is fout gerekend? Kunnen jullie dit aanpassen?
Mijn cornertip van hoffenheim-dortmund is fout gerekend? Kunnen jullie dit aanpassen?
Bij deze opgelost. Aardige tip trouwens. :thumbsup:
Sinds vandaag ligt FIFA 19 in de winkels en dat komt bijzonder goed uit! Onze FIFA 19 subleague loopt dit weekend ten einde en dus geven we maandag drie spellen weg. Het is overigens behoorlijk spannend in de subleague:
- Schelles - 30.52
- Hooliesee - 30.37
- Donnynedved - 24.97
- John9531 - 15.22
Overigens geven we eind oktober weer een aantal heerlijke games weg! Dit keer staat de subleague in teken van Red Dead Redemption 2! Doe jij mee om de prijzen?
Meld je direct aan voor de Red Dead Redemption 2 subleague!
Onderstaande wedstrijd is niet verwerkt..