Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Hij staat wel in het gesprek (verzonden op 31 maart). In ieder geval, hij is opnieuw verzonden.
Top!!! Idd had ik t over t hoofd gezien .
👍 Dank U ( vrouw weer blij 😇)
Haha geen enkel probleem! Veel plezier ermee!
Premier League supersnelle subleague!
We hebben een prachtige subleague om de herstart van de Premier League te vieren. In deze subleague tellen alle wedtips in de Premier League, tijdens deze eerste speelronde. Speel mee en win prijzen!
1ste plek: Chromecast
2e plek: Officiële Premier League bal
3e plek: Amazon gift card ter waarde van 25 euro
Goeiemorgen
Ik denk dat de tips met corners in de laatste competitie "Premier League Weekend", zoals bij mij, niet in het klassement werden meegeteld en verrekend ! Hierdoor is het voorlopige klassement niet juist
Mvg
Lieven
Klopt, Lieven effe wachten op de verwerking van de laatste wedstrijd M city Burnley...
ben benieuwd 👍
Ik denk dat jij hem pakt mvrijn.
Goeiemorgen
Ik denk dat de tips met corners in de laatste competitie "Premier League Weekend", zoals bij mij, niet in het klassement werden meegeteld en verrekend ! Hierdoor is het voorlopige klassement niet juist
Mvg
Lieven
Gaan we uitzoeken!
Hetzelfde geldt andersom, dat weddenschappen van de premier league niet zijn meegenomen in de grote subleague.
Maar goed, wanneer komt mijn Chromecast?
Wanneer is de eindstand bekend van "de Premier League supersnelle subleague!"?
Heeft even wat vertraging opgelopen vanwege de ontbrekende corners. Onze leverancier heeft data niet doorgezet, waardoor deze tips nog niet gekeurd zijn. We hopen dit deze week op te lossen.