Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Mijn wedstrijd van 5 juli tussen Botafogo en Fluminense is nog niet gekeurd terwijl de uitslag 0-0 was. Kunnen jullie dit eens nazien?
Hebben we aangepast.
De tipcomp.. , problemen support ? Werkt niet meer bij
De tipcomp.. , problemen support ? Werkt niet meer bij
Klopt, we zijn ermee bezig!
Oke , krijg mailtjes met wedstrijden goed of fout maar zowel heb ik ze niet gespeeld en ze zijn zelfs nog niet gespeeld maar oke geduld ty
Oke , krijg mailtjes met wedstrijden goed of fout maar zowel heb ik ze niet gespeeld en ze zijn zelfs nog niet gespeeld maar oke geduld ty
Ik krijg ook dit soort berichten, maar volgens mij zijn dit berichten van wedstrijden die al lang geleden zijn gespeeld en misschien nooit zijn gekeurd. Zo zit bij mij Israel Spanje ertussen, ik neem aan uit 2017?
edit: Ik heb het even nagezocht en was inderdaad een tip uit oktober 2017
Mijn tip Ajax -VVV x-2 is ook goedgekeurd
de weddenschappen zijn inmiddels weer goed vermeldt , echter zijn ze alleen niet
in de stand verwerkt , als ik te vroeg ben met me opmerking excuus VW maar anders
moet je er nog even naar kijken als je wilt , en ja komt me goed uit ook ;) Groet
Update ......Alles is weer verholpen
Super jongens ty
Yes, het systeem had even wat moeite met een enorme wachtrij, maar lijkt inmiddels weer helemaal soepel te werken. Zo niet, stuur ons gerust een PM, dan pakken we dit asap weer op :-)
Het einde komt in zicht! Kijk jij uit naar de laatste speelronde van de Premier League? Maak het nog spannender door mee te spelen met onze subleague 'Premier League Endgame'!
Klik hier en doe direct mee aan de nieuwste subleague!
is dit tot oktober ? staat er of alleen de laatste speelronde ? alvast bedankt