Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Vroeger zat ik op OLBG en daar had je stakes van 50 tot 500.
Je hebt daar een basis bankroll van 1000 dacht ik, en elke dag komt er 100 bij indien je blut bent.
Of waarom geen stake systeem met fictief geld?
Ook hier bv. een limiet van 1 tot 100, en jij kiest zelf hoeveel € je inzet.
Al weet ik niet helemaal of zoiets haalbaar is, gezien het feit dat er grote verschillen gaan zijn in de rangschikking.
Iemand met 5% strike en hoge inzetten kan zo waarschijnlijk nog boven iemand met 90% strike en lage inzet eindigen.
Je hebt daar een basis bankroll van 1000 dacht ik, en elke dag komt er 100 bij indien je blut bent.
Al weet ik niet helemaal of zoiets haalbaar is, gezien het feit dat er grote verschillen gaan zijn in de rangschikking.
Iemand met 5% strike en hoge inzetten kan zo waarschijnlijk nog boven iemand met 90% strike en lage inzet eindigen.
rapido768:
Het minimum aantal tips per maand zou ik niet al te hoog leggen in ieder geval aangezien er in juni/juli weinig te spelen valt. Door het aantal te hoog te leggen krijg je dat je iets moet spelen om maar aan dat aantal te kunnen voldoen. Dat komt de betrouwbaarheid niet ten goede. Verder zou het mijns inziens wel goed zijn om inderdaad een 'line' in te stellen qua laagte van de odd (bijv. 1.30 of iets in die richting). Zo sluit je deels uit dat mensen kunnen teren op odds van 1.10 (iets wat mij betreft nauwelijks een tip te noemen is maar dat terzijde). Ook het verlagen van het stakingsysteem qua schaal zou de competitie spannender moeten maken. Nu is er een 'range' van 1 tot 10. Door bijvoorbeeld te gaan werken met laag, gemiddeld, hoog trek je het wat meer gelijk.
Verder zou ik nog steeds erg graag zien dat er een AH handicap bij goal bets beschikbaar komt, bijvoorbeeld de over 2.25 goals. Zoiets draagt naar mijn mening veel meer bij dan een bet op odd/even aantal goals.
Tenslotte wil ik nog wel even aangeven dat het goed is om te lezen dat jullie openstaan voor feedback.
Het minimum aantal tips per maand zou ik niet al te hoog leggen in ieder geval aangezien er in juni/juli weinig te spelen valt. Door het aantal te hoog te leggen krijg je dat je iets moet spelen om maar aan dat aantal te kunnen voldoen. Dat komt de betrouwbaarheid niet ten goede. Verder zou het mijns inziens wel goed zijn om inderdaad een 'line' in te stellen qua laagte van de odd (bijv. 1.30 of iets in die richting). Zo sluit je deels uit dat mensen kunnen teren op odds van 1.10 (iets wat mij betreft nauwelijks een tip te noemen is maar dat terzijde). Ook het verlagen van het stakingsysteem qua schaal zou de competitie spannender moeten maken. Nu is er een 'range' van 1 tot 10. Door bijvoorbeeld te gaan werken met laag, gemiddeld, hoog trek je het wat meer gelijk.
Verder zou ik nog steeds erg graag zien dat er een AH handicap bij goal bets beschikbaar komt, bijvoorbeeld de over 2.25 goals. Zoiets draagt naar mijn mening veel meer bij dan een bet op odd/even aantal goals.
Tenslotte wil ik nog wel even aangeven dat het goed is om te lezen dat jullie openstaan voor feedback.
In het zomerseizoen is het zeker een stuk rustiger qua keuze uit voetbalwedstrijden. Het minimum aantal tips moet ook weer niet te laag worden, omdat dat de kans op spelbederf van maandelijkse competitie vergoot. Het lijkt mij daarom ook wel een goed idee om de maandelijkse tips competitie over 2 of 3 maanden te verspreiden. Door het aantal tips hoog te leggen wordt de kwaliteit van veel tips inderdaad minder.
Het moeten inderdaad tips met wat hogere odds worden. Odds van 1.45 beginnen de moeite waard te worden om te spelen, lager moet eigenlijk echt niet.
Werken met laag, gemiddeld, hoog was eerder ook eens benoemt en staat geloof ik ook op de lijst om ingevoerd te worden. Het zou uiteindelijk mooi zijn als alle soorten bets getipt kunnen worden. In de toekomst zullen er vast nog heel wat bet mogelijkheden bijkomen.
Het bookmakerspel wat alle jaren hiervoor bestond was vorig seizoen opgeheven om de aandacht meer op de tips-competitie te gaan richten. Wat dat betreft zal de competitie in de toekomst steeds beter worden. Openstaan voor feedback is zeker belangrijk, de stem van de community vormt een zeer belangrijke stem in de ontwikkelingen op voetbalwedden.
Toto Sigarenboer
rapido768:
Klopt, de 4 die nu bovenaan (komen te) staan met de absurd hoge ROI hebben gewoon slim gebruik gemaakt van het systeem. Toch lijkt me niet dat VW dit voor ogen had met betrekking tot de tipcompetitie.
chameleon:
Wel vanavond volgend jaar in ieder geval, want de regels gedurende de competitie veranderen lijkt mij niet eerlijk..
rapido768:
Zou goed zijn om de tipscompetitie inderdaad eens goed op de schop te nemen want de hele spanning uit het jaarklassement is halverwege het jaar al weg.
Zou goed zijn om de tipscompetitie inderdaad eens goed op de schop te nemen want de hele spanning uit het jaarklassement is halverwege het jaar al weg.
Wel vanavond volgend jaar in ieder geval, want de regels gedurende de competitie veranderen lijkt mij niet eerlijk..
Klopt, de 4 die nu bovenaan (komen te) staan met de absurd hoge ROI hebben gewoon slim gebruik gemaakt van het systeem. Toch lijkt me niet dat VW dit voor ogen had met betrekking tot de tipcompetitie.
1 ding is slim gebruik maken van het systeem, want natuurlijk gewoon is toegestaan zolang het binnen de regels is.
Een 2e ding is het volgende: https://www.voetbalwedden.net/tips/borussia-dortmund-real-madrid-116650/ je gaat mij niet vertellen dat iemand niet weet dat 0.5 in die wedstrijden nooit zo een odd gaat opleveren, dat is naar mijn mening gewoon vals spelen.
Dit is 1 voorbeeld die ik geef, maar ik heb er meer gezien maar nooit de moeite genomen op het te melden. ;-)
jova:
Zo'n opzet als OLBG heeft lijkt mij ook wel wat. Er is gelukkig heel wat mogelijk om de tips competitie beter te maken. Het is alleen de grote vraag wat er technisch gezien allemaal mogelijk is tov het systeem wat er nu staat.
Toto Sigarenboer
mojos:
1 ding is slim gebruik maken van het systeem, want natuurlijk gewoon is toegestaan zolang het binnen de regels is.
Een 2e ding is het volgende: https://www.voetbalwedden.net/tips/borussia-dortmund-real-madrid-116650/ je gaat mij niet vertellen dat iemand niet weet dat 0.5 in die wedstrijden nooit zo een odd gaat opleveren, dat is naar mijn mening gewoon vals spelen.
Dit is 1 voorbeeld die ik geef, maar ik heb er meer gezien maar nooit de moeite genomen op het te melden. ;-)
rapido768:
chameleon:
rapido768:
Het 1ste ding ''slim gebruik maken van het systeem'' is prioriteit nr1 om dat in het volgende tips-competitie seizoen niet meer mogelijk te kunnen maken. Het 2de ding is komt zo nu en dan voor, doorat voetbalwedden soms verkeerde data aangeleverd krijgt. Hopelijk is hier iets op te verzinnen, dat dit in de toekomst helemaal niet meer voor gaat komen. Zeker 2 hele belangrijke zaken als het om de tips-competitie gaat, om te verbeteren. Bedankt voor het melden (y)
Toto Sigarenboer
bij de tips staan bij mij paar foute uitslagen :-(
denk dat ze wel worden hersteld maar wil ze toch even melden....
Bij nederland zegt ie uitslag 0-0...was toch echt 4-0
05.09.2013 Netherlands U21 - Scotland U21 over 1.5 10/10 €1.14
-10.00
05.09.2013 Netherlands U21 - Scotland U21 [1] -1.25 10/10 €1.84
-10.00
Frankrijk won 5-0, hij geeft als uitslag wel 5-0 maar mn over 3,5 geeft ie fout aan
05.09.2013 France U21 - Kazakhstan U21 over 3.5 10/10 €1.85
-10.00
denk dat ze wel worden hersteld maar wil ze toch even melden....
Bij nederland zegt ie uitslag 0-0...was toch echt 4-0
05.09.2013 Netherlands U21 - Scotland U21 over 1.5 10/10 €1.14
-10.00
05.09.2013 Netherlands U21 - Scotland U21 [1] -1.25 10/10 €1.84
-10.00
Frankrijk won 5-0, hij geeft als uitslag wel 5-0 maar mn over 3,5 geeft ie fout aan
05.09.2013 France U21 - Kazakhstan U21 over 3.5 10/10 €1.85
-10.00
Bij mij ook paar fout verwerkte tips (in mijn voordeel verwerkt).
jova:
Mooi dat je dit laat weten man!
Hieraan kunnen we een voorbeeld nemen :)
05.09.2013 Serbia U21 - Cyprus U21 [1] -1 5/10 €1.46 -5.00
05.09.2013 Netherlands U21 - Scotland U21 1 9/10 €1.37 -9.00
De bovenste moet Void zijn
Onderste moet win zijn
05.09.2013 Netherlands U21 - Scotland U21 1 9/10 €1.37 -9.00
De bovenste moet Void zijn
Onderste moet win zijn
jova:
jose127:
bij de tips staan bij mij paar foute uitslagen :-( denk dat ze wel worden hersteld maar wil ze toch even melden....
bij de tips staan bij mij paar foute uitslagen :-( denk dat ze wel worden hersteld maar wil ze toch even melden....
zozoet:
De bovenste moet Void zijn. Onderste moet win zijn.
De bovenste moet Void zijn. Onderste moet win zijn.
Alle tips van augustus & september zijn opnieuw bekeken én allemaal gecorrigeerd :-)
Thanx voor het melden.
Hakuna Matatttta.