Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Klopt het dat de interlandtips nog niet verwerkt zijn van gisteravond?
0 Vind ik leuk's
mick1880:

Dat klopt inderdaad omdat de verwerkingstijd van de tips opgeschroefd is naar 24 uur. Hierdoor zullen de fout verwerkte tips zo goed als uitgesloten worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
mick1880:

Dat klopt inderdaad omdat de verwerkingstijd van de tips opgeschroefd is naar 24 uur. Hierdoor zullen de fout verwerkte tips zo goed als uitgesloten worden.

Ok thanks! Dus de matchen van gisteravond zullen na vanavond verwerkt zijn als ik het goed begrijp?
0 Vind ik leuk's
[quote]
Ok thanks! Dus de matchen van gisteravond zullen na vanavond verwerkt zijn als ik het goed begrijp?
Dat klopt inderdaad. Het is net sinds gisteren ingevoerd dus nog wel even afwachten hoe die wijziging in praktijk uit gaat pakken.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:

Uitsluiten doen we nooit, dat zou betekenen dat we zouden liegen en dat doen we lekker niet.. lekker puh!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
10.09.2013
Andorra - Nederland 10/10 2 @€56.00 +550.00 bookie comeon!!
dit lijkt me tog een fout in de tip competie
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
tattooaces:
10.09.2013

DIt is idd een grove fout in de tipscompetie , zo'n odd zou zelfs nooit aanvaard worden mocht je die effectief spelen bij een bookie , je zou je geld terugkrijgen en als melding dat de odd ongeldig is.
Dus hopelijk doet "crew" wat ze moet doen , en zetten ze deze odd over naar de normale odd 1,02 of 1,03
0 Vind ik leuk's
Ik heb inderdaad die odd ook voor de grap gepakt maar ging er ook meteen vanuit dat dit aangepast ging worden maar nog niet gebeurd helaas. Kreeg ineens uit het niets meldingen dat mensen mij gingen volgen, maar dat snap ik met een roi van 290 haha.
0 Vind ik leuk's
spartacus:
tattooaces:
10.09.2013

DIt is idd een grove fout in de tipscompetie , zo'n odd zou zelfs nooit aanvaard worden mocht je die effectief spelen bij een bookie , je zou je geld terugkrijgen en als melding dat de odd ongeldig is.
Dus hopelijk doet "crew" wat ze moet doen , en zetten ze deze odd over naar de normale odd 1,02 of 1,03

Wordt gewoon ongedaan gemaakt. Fout van het systeem inderdaad. Excuus voor het ongemak.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
spartacus:
tattooaces:
10.09.2013

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.