Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie worden prijzen echt uitgekeerd?

Hoi allemaal. Ik ben hier nieuw en zie net dat jullie een tipcompetitie aanbieden waaronder deze https://www.voetbalwedden.net/tip-competitie/subleagues/energybet-subleague-2020


Ik zie dat er allemaal prijzen zijn die je kan winnen. Hoe worden deze prijzen precies uitbetaald?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar eredivisiekoning
Country flageredivisiekoning in 8-02-2021 10:38 Acties en spellen
in 8-02-2021 10:38 Acties en spellen
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Welkom eredivisiekoning en leuk dat je er bent. Om antwoord te geven op je vraag: zo lang ik heb kunnen ervaren worden prijzen altijd uitgekeerd. Soms in de vorm van een prijs die je thuisgestuurd kijkt, soms in de vorm van een geldbedrag op een account van een bookmaker. Dat is de reden dat je ook een gebruikersnaam moet opslaan wanneer je aan een subleague mee wil doen. In het verleden zijn er wel eens leden geweest die misbruik van deze site hebben gemaakt.


Je moet dus een account bij Energybet hebben om mee te mogen doen aan de subleague. Daarna plaats je je wedtips en worden de resultaten voor je bijgehouden.


Succes.


Waar komt je gebruikersnaam eigenlijk vandaan? Verstand van de Eredivisie?

3 Vind ik leuk's

En bedankt voor je bericht, ik deed niet eens mee met deze subleague. Mooie prijzenpot zeg!

0 Vind ik leuk's

Yes, prijzen worden heel netjes door VW uitbetaald.


In dit geval bij de EnergyBet subleague gaat het om een gesponsorde tipcompetitie, waarbij de prijzen hoogstwaarschijnlijk door EnergyBet overgemaakt worden op je EnergyBet account.


Afgelopen december waren er enkele tipcompetities vanuit Voetbalwedden en in samenwerking met Fastbet. Prijzen werden heel netjes binnen het gestelde termijn uitbetaald. Dit betrof bijvoorbeeld Paysafecardcode's of credit op Fastbet.


PS: Van mij mag support hier nu wel een slotje op doen en dit topic diep verborgen houden in de krochten van VW. Wat betreft de Energybet subleague hoeven er geen slapende honden wakker gemaakt te worden wat mij betreft 😄😉.


Succes!

1 Vind ik leuk's
ti ta to maat

Haha! Berg sneeuw er overheen en lekker laten invriezen.

2 Vind ik leuk's

Dan plaats je zo'n goede reactie maar eindig je met het toppunt van egoïsme. Jammer!😂😜

Bericht gewijzigd door altaidpech op ma 8 feb. 2021, 19:45
1 Vind ik leuk's

Bedankt voor alle reacties, ik ga mij inschrijven voor de tipcompetitie en probeer vooral eredivisie tips te delen. Soms met onderbouwing, soms niet. Ik ga jullie eens een poepie laten ruiken. Fijn te lezen dat prijzen echt worden uitbetaald, dat is niet overal zo helaas.

1 Vind ik leuk's

VW betaalt hun prijzen altijd netjes uit.

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Hoezo? De succes wens is oprecht hoor 😉

1 Vind ik leuk's
ti ta to maat


haha. ga je dit posten op dit forum.

wat voor reacties verwacht je dan ?

maargoed. succes ermee.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Caantjes, ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Het was als

‘knipoog’ bedoeld. Ik vind dit forum te gek, heb er al veel van opgestoken en hoop jullie nu te kunnen verslaan in de tipcompetitie. Meer niet.

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.