Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipscompetities 2014: vernieuwingen, vragen en info

Het komende jaar zullen we een aantal aanpassingen gaan doorvoeren in onze tipscompetitie waarvan we je hier alvast over willen berichten. Deze aanpassingen zijn nodig om de competitie nog spannender te maken en 'lucky shots' meer en meer uit te sluiten. Gelukkig hebben we wederom een afspraak met Unibet kunnen maken aangaande de sponsoring van de tipscompetitie.
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
361 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Schitterende upgrade .... the luckers moeten er vantussen en dit zal de competitie veel beter en eerlijker maken... om hier on short time een lucky shot mee te graaien is uitgesloten. goed die regels omtrent het max staken bij bepaalde odds ook. en die odds lager dan 1.35 zijn toch geen tips ;o)
0 Vind ik leuk's
Dus de competitie wordt dan op basis van ROI? Wat ik persoonlijk beter vindt.
0 Vind ik leuk's
De maandelijkse tipcompetitie wordt dus een kwartaalcompetitie.. blijft deze wel op basis van LSP? Of gaat de kwartaalcompetitie over op klassering van ROI?
0 Vind ik leuk's
Ohja, en.. 150 tips minimaal voor in de subcompetitie.. per kwartaal in 1 competitie is dit ontzettend veel tips naar mijn mening. Dan zou je al zo'n beetje op elke wedstrijd iets moeten gaan betten wil je daarvoor in aanmerking komen.. lijkt me toch niet de bedoeling :o ?
0 Vind ik leuk's
das dus idd mss wel terechte opmerking om binnen een kwartaal aan 150 bets te geraken voor 1 bepaalde competitie moet je inderdaad op extreem veel zaken wedden ... UK valt dat nu nog mee in principe maar als je 12 weken op de 10 wedstrijden loopt te wedden zit je nog maar aan 120 bets.
0 Vind ik leuk's
Ik vind het prachtige upgrades. Alleen zoals hierboven vermeld 150 tips per subcompetitie is wel nog redelijk veel..
0 Vind ik leuk's
daan-dekker:
Dus de competitie wordt dan op basis van ROI? Wat ik persoonlijk beter vindt.

Jep!
juventus:
Ohja, en.. 150 tips minimaal voor in de subcompetitie.. per kwartaal in 1 competitie is dit ontzettend veel tips naar mijn mening. Dan zou je al zo'n beetje op elke wedstrijd iets moeten gaan betten wil je daarvoor in aanmerking komen.. lijkt me toch niet de bedoeling :o ?

De subcompetities gaan we testen of het werkt. Misschien is 150 te veel, misschien niet. We zullen het na het eerste kwartaal zien, we bieden in ieder geval de mogelijkheid :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
daan-dekker:
Dus de competitie wordt dan op basis van ROI? Wat ik persoonlijk beter vindt.

Jep!
juventus:
Ohja, en.. 150 tips minimaal voor in de subcompetitie.. per kwartaal in 1 competitie is dit ontzettend veel tips naar mijn mening. Dan zou je al zo'n beetje op elke wedstrijd iets moeten gaan betten wil je daarvoor in aanmerking komen.. lijkt me toch niet de bedoeling :o ?

De subcompetities gaan we testen of het werkt. Misschien is 150 te veel, misschien niet. We zullen het na het eerste kwartaal zien, we bieden in ieder geval de mogelijkheid :-)

heb de "opgave" een herbekeken ...
er bestaat ook een tweede en derde klasse in BE waarop je kan wedden, alsook diverse divisies in de andere landen, we kunnen het inderdaad breder bekijken dan bijv. enkel premier league, want er staat Engeland ;o)
0 Vind ik leuk's
vw-crew:

Jep!
juventus:
Ohja, en.. 150 tips minimaal voor in de subcompetitie.. per kwartaal in 1 competitie is dit ontzettend veel tips naar mijn mening. Dan zou je al zo'n beetje op elke wedstrijd iets moeten gaan betten wil je daarvoor in aanmerking komen.. lijkt me toch niet de bedoeling :o ?

De subcompetities gaan we testen of het werkt. Misschien is 150 te veel, misschien niet. We zullen het na het eerste kwartaal zien, we bieden in ieder geval de mogelijkheid :-)

Ben er helemaal klaar voor ;alvast een mooi uiteinde 2013 en suc6 nieuw 2014
0 Vind ik leuk's
Ik doe terug mee. Super upgrade en daarmee besluit ik dan ook om er terug vol voor te gaan.
Blijft de jaarlijkse competite dan bestaan?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.