Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Titanbet actie: 100% bonus tot maximaal 100 euro (september 2013)

Het voetbalseizoen is weer begonnen en natuurlijk komen wij dan met een actie, deze maand in samenwerking met Titan Bet. Bestaande en nieuwe TitanBet klanten krijgen een 100% stortingsbonus tot maximaal 100 euro. Kortom, iedereen komt weer aan zijn of haar trekken.

Actiepagina: www.voetbalwedden.net/titanbetactie

Helaas kunnen Belgische klanten geen gebruik maken van deze actie in verband met het feit dat TitanBet niet beschikbaar is in België. We doen altijd ons best om acties op te zetten voor al onze leden, dit lukt alleen niet altijd. Helaas.

** Belangrijk **
We hebben een actiepagina, http://www.voetbalwedden.net/titanbetactie opgezet waar je alle informatie over deze actie kunt vinden. Lees deze heel goed door zodat je niet voor verrassingen komt te staan!! Doorloop alle stappen en een kind kan de was doen.

Win een 50 euro freebet!
Onder alle twitter gebruikers die onderstaande tekst twitteren verloten we aan het eind van onze actiemaand in totaal 5 freebets. Iedere freebet heeft een waarde van 50 euro welke je op je TitanBet account bijgeschreven krijgt.

Tweet onderstaande tekst:
Lekker! Check deze pagina van @nlvoetbalwedden en krijg net als ik €100 bonus bij TitanBet: http://bit.ly/16QnP0n #titanbetactie

Facebook actie
De facebook actie volgt aankomende maandag 2 september. Houd onze facebook pagina dus goed in de gaten voor meer informatie.

MEEST GESTELDE VRAGEN
http://www.voetbalwedden.net/titanbetactie/#faq

Belangrijke punten voor de actiepagina zijn:
1. Wees altijd ingelogd op voetbalwedden.net.
2. Doorgeven gebruikersnaam bij Titanbet is hoofdletter gevoelig (1 kans om de juiste door te geven).
3. Als bestaande klant, eerst storten en dan wachten op de bonus (binnen 72 uur).
4. Houd je mail ten aller tijde in de gaten. Hier sturen wij belangrijke informatie naar toe.
5. Als bestaande klant ingelogd en gestort? Keer terug naar de actiepagina om je gebruikersnaam bij Titanbet door te geven.
6. Geef je Titanbet gebruikersnaam door, niet die van voetbalwedden.net.

Heel veel plezier en succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew
01-09-2013 06:17 in Acties en spellen
164 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
knight876:
Direct?

Bestaande of nieuwe klant?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Vanuit de chat:
Alice: I am sorry, but I need to forward your query to the relevant department to be checked.
Alice: Once we have their reply, we will send you an email.
Staat er dus niet direct op bij mij.
Nieuwe klant Vonloite
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook een nieuw account aangemaakt maar krijg helaas geen bonus. Zonde.
0 Vind ik leuk's
nicksen:
Ik heb ook een nieuw account aangemaakt maar krijg helaas geen bonus. Zonde.

knight876:
Direct? Want bij mij staat er gewoon 100 euro op?

TitanBet is momenteel aan het uitzoeken waarom de bonus bij een paar mensen niet automatisch is toegekend. De bonus zal bij iedereen worden gekoppeld, daar hoeft niemand zich zorgen over te maken, het kan echter ietsje langer duren.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Had ik wel verwacht, ik wacht het ook wel even af (y)
Bedankt voor je antwoord.
Trouwens ook wel lekker dat je alleen het bonus bedrag hoeft rond te spelen en niet je storting. Mooie actie weer :d
0 Vind ik leuk's
Sterker nog het is al geregeld, krijg net een mailtje:
Dear ........,
Thank you for contacting Titan Bet Customer support.
As per our previous correspondence via chat, we would like to confirm tha the cash bonus of 100% up to 100 is issued in your account now. If you require additional information please contact us at any time.
Yours Sincerely,
Customer Service Team
Titan Bet

Goed begin met een goede service, VW ook bedankt voor het regelen! (y)
0 Vind ik leuk's
knight876:
Goed begin met een goede service, VW ook bedankt voor het regelen! (y)

Graag gedaan.
Mocht iemand alsnog de bonus niet direct bijgeschreven krijgen, dan kan je ook met de support contact opnemen. Ze weten inmiddels van deze actie.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
bedankt vw-crew op de snelle reactie van mijn vraag.
0 Vind ik leuk's
knight876:
Had ik wel verwacht, ik wacht het ook wel even af (y)
Bedankt voor je antwoord.
Trouwens ook wel lekker dat je alleen het bonus bedrag hoeft rond te spelen en niet je storting. Mooie actie weer :d

Lekker? Ik vind 7x rondspelen wel veel als daar ook nog eens de bonsu rondspelen bijkomt is het al helemaal niet meer te doen. Best pittig dit in vergelijking met de unibet actie.
Wel top geregeld weer, beter dan helemaal niets :)
0 Vind ik leuk's
Als ik nu die 100 stort als bestaande klant mag ik daar alvast mee spelen? of moet ik wachten tot die bonus er ook op staat?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.