Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

TonyBet ACTIE! Tot €100 BONUS, nieuwe én bestaande klanten!

Beste leden,


Vanaf vandaag (15 september) tot en met 12 oktober (23:59) hebben we in samenwerking met onze vrienden van TonyBet weer een mooie bonusactie voor jullie uit het vuur kunnen slepen.. Uiteraard exclusief voor leden van Voetbalwedden.net.


Alle nieuwe TonyBet klanten ontvangen een 50% stortingsbonus tot maximaal €100,-


- Nog geen account bij TonyBet? Pak die 50% stortingsbonus tot €100,-.


Belangrijke voorwaarden voor nieuwe klanten:


- Gebruik de code VW100 tijdens het maken van een eerste storting

- Het minimale stortingsbedrag bedraagt 10 euro, het maximale stortingsbedrag 200 euro

- Speel je storting binnen 30 dagen 7 keer rond op minimale odds van 1.60

- Zodra je jouw storting 7 keer hebt rondgespeeld, ontvang je jouw 50% bonus (dus max 100 euro)

- Speel het bonusbedrag binnen 5 dagen na ontvangt 1 keer rond op minimale odds van 1.60, daarna kun je het eventueel opnemen.


Alle bestaande TonyBet klanten ontvangen een 50% stortingsbonus tot €50,-


- Al klant van TonyBet? Pak die 50% stortingsbonus tot €50,-.


Belangrijke voorwaarden voor bestaande klanten:


- Gebruik de code VWRELOAD tijdens het maken van een eerste storting

- Het minimale stortingsbedrag bedraagt 10 euro, het maximale stortingsbedrag 100 euro

- Speel je storting binnen 30 dagen 7 keer rond op minimale odds van 1.60

- Zodra je jouw storting 7 keer hebt rondgespeeld, ontvang je jouw 50% bonus (dus max 50 euro)

- Speel het bonusbedrag binnen 5 dagen na ontvangt 1 keer rond op minimale odds van 1.60, daarna kun je het eventueel opnemen.


Alle voorwaarden en veelgestelde vragen:


Let op: lees de voorwaarden én veelgestelde vragen goed! Die staan op de actiepagina.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 15-09-2016 13:10 Acties en spellen
in 15-09-2016 13:10 Acties en spellen
36 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 16 sep. 2016 om 16:06
totomaster:
Ja ik vind deze actie ook een drama! Je eigen geld eerst rondspelen met de risico dat je t verliest dus kans dat je die bonus krijgt is heel klein


Je bonus blijft - zoals in de voorwaarden staat - actief als je opnieuw stort. Wel moet je binnen 30 dagen je bonus hebben vrijgespeeld.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 16 sep. 2016 om 16:08
vikingator:
Voor belgen en nederlanders?


Je kunt je aanmelden als Belg, alleen heeft TonyBet geen licentie voor de Belgische markt..
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 16 sep. 2016 om 16:10
03060:


Normaal altijd erg te spreken over de acties van VW, maar als dit zo is snap ik eigenlijk niet dat VW hieraan meewerkt. Dit kun je bijna geen bonus noemen...



We kunnen helaas - hoe graag we het willen - niet iedereen plezieren met dezelfde bonus :-)

Het aantal keer rondspelen valt mee, de minimale odd ook. Alleen is de formule anders dan 'normaal'.

Lees de voorwaarden goed door. Lijkt het je niks, dan sla je 'm een keer over.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
DRAMA BONUSACTIE!!!

DRAMA BOOKIE!!!
0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 16 sep. 2016 om 16:32
bolleboos83:
DRAMA BONUSACTIE!!!

DRAMA BOOKIE!!!


Wat kan er beter/anders?
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
De voorwaarden zijn wat minder dan bij de meeste voorgaande bonussen. Ik vind het zelf ook geen vetpot, maar als je het niks vindt, kun je er toch gewoon geen gebruik van maken?

Graag inhoudelijke reacties posten, geen oneliners met veel uitroeptekens.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
denise92:
bolleboos83:
DRAMA BONUSACTIE!!!

DRAMA BOOKIE!!!


Wat kan er beter/anders?

Bonus moet direct aan de bankroll worden toegevoegd. Dan kan men nog een rondspeelvoorwaarde invoeren van 7x het gestorte bedrag, voordat het kan opgenomen worden.

Dit is een vorm van manipulatie. Het bonusbedrag krijg je pas NA je het stortingsbedrag 7x hebt rondgespeeld. Bookies weten uiteraard dat 90% van de deelnemers wrs niet in staat gaan zijn om dat te doen. Komt dan nog bij dat men opnieuw kan storten om toch nog aan het bedrag te komen om je bonus vrij te spelen. Dat is mensen lokken om opnieuw te storten op hun bookie.

0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...
bolleboos83:

Dat is mensen lokken om opnieuw te storten op hun bookie.


Goh, dat had ik nou nooit achter een bookie gezocht.

Het is inderdaad een wat aparte bonus, maar in essentie verandert er natuurlijk niet zoveel. Of je moet je storting + bonus zeven keer rondspelen (dus 50 storten = 100 krijgen = 700 rondspelen) of je speelt je storting zeven keer rond (50 storten = 350 rondspelen) en daarna nog één keer je bonus van 50 rondspelen. Dus 400 rondspelen.

Je hoeft bij deze bonus dus wel minder rond te spelen, dat is positief. En de odds van 1.60 zijn ook te doen.
0 Vind ik leuk's
bolleboos83:

Bonus moet direct aan de bankroll worden toegevoegd. Dan kan men nog een rondspeelvoorwaarde invoeren van 7x het gestorte bedrag, voordat het kan opgenomen worden.

Dit is een vorm van manipulatie. Het bonusbedrag krijg je pas NA je het stortingsbedrag 7x hebt rondgespeeld. Bookies weten uiteraard dat 90% van de deelnemers wrs niet in staat gaan zijn om dat te doen. Komt dan nog bij dat men opnieuw kan storten om toch nog aan het bedrag te komen om je bonus vrij te spelen. Dat is mensen lokken om opnieuw te storten op hun bookie.


Direct aan bankroll hoeft voor mij niet persee. Maar toch wel uiterlijk wanneer je je storting 1x hebt ingezet, zoals bij diverse bookies het geval is.
Ik sla hem daarom ook sowieso over.

denise92:

Je bonus blijft - zoals in de voorwaarden staat - actief als je opnieuw stort. Wel moet je binnen 30 dagen je bonus hebben vrijgespeeld.


*niet om te zeuren... maar omdat feedback denk ik altijd goed is;)*
Ik zou als ik VW was bonussen als deze niet promoten... Ik snap dat Tonybet een partner is en dat het daarom gedaan wordt. Maar het woord STORTINGSbonus vind ik totaal niet toepasselijk. Het is meer een soort Loyaliteitsbonus, die je eventueel kunt verdienen. Vooral omdat je eerst flink moet spelen voor je het geld daadwerkelijk krijgt.

Dat je bonus actief blijft als je opnieuw stort is wel netjes, maar ik vind niet dat je iets een stortingsbonus kunt noemen als het helemaal geen garantie is dat je het bonusbedrag ook op je account krijgt. Sterker nog. Ik denk dat het merendeel van de mensen het 7x rondspelen niet gaat lukken.
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 17 sep. 2016 om 17:30
Feedback is altijd welkom (Y)

Wij proberen altijd iets te regelen voor nieuwe - maar vooral ook voor bestaande - klanten. Als het helemaal flut is, promoten wij het niet. Alleen is het natuurlijk niet zo dat een bookmaker zomaar geld weggeeft.. op enkele uitzonderingen na misschien (de actie die toto momenteel heeft bijvoorbeeld :-)).

Een paar punten waar we verder op letten zijn:

- type bonus
- aantal keer rondspelen
- min. odds
- type weddenschappen
- aantal dagen

In het geval van deze TonyBet bonus: deze scoort vrijwel op alle vlakken beter dan hun oorspronkelijke welkomstbonus.

Zie de oorspronkelijke (verlopen): https://tonybet.com/bonus_devoted
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.