Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tour de France Game: Met dikke vette prijzenpot!



Beste leden,

De Tour de France staat op punt van beginnen! De hoogste tijd om daar een hele toffe game aan te hangen - met uiteraard een dikke vette prijzenpot, gesponsord door Netbet en Betfirst.

Hoe werkt de sportpoul?
Je stelt een team samen met een beperkt budget. Per ronde ontvang je punten voor je renners. Diegene die de meeste punten pakt, wint de game. Simpel zat toch? Daarnaast wordt er per etappe een winnaar bekendgemaakt. Je kunt dus tot het einde van het spel meedoen voor één van de prijzen, ook als je al een straatlengte achterligt :-).

Kan ik gratis meedoen?
Absoluut! Er zitten geen kosten aan verbonden.

Wat kun je winnen?

De nummer 1 ontvangt een replica van de Gele Trui, een voetbalshirt naar keuze en een tablet (we tab700)
De nummers 2 t/m 5 ontvangen een voetbalshirt naar keuze
De nummers 6 t/m 9 ontvangen een tablet (we tab700)

Per etappe wordt er ook een etappewinnaar bekendgemaakt, hij of zij wint ?25,- speelkrediet bij bookmaker netbet / betfirst.

Belangrijk: Mochten er leden een gelijk aantal punten hebben aan het einde van een ronde, dan verloten we de prijs onder de kandidaten.

Welke renners moet je opstellen?
Wielren-experts Futre, Arie07 en Robs234, schrijven briljante voorbeschouwingen over wielrennen. Wellicht dat je daar al de nodige inspiratie uit kunt halen ;-).

Meedoen aan één of beide sportpoules?
Je kunt aan beide poules meedoen, zowel deze als de Wimbledon game. Wel worden alle leden door ons handmatig gecontroleerd en geaccepteerd. Zorg er dus voor dat je een (vrijwel) identieke gebruikersnaam gebruikt als je huidige Voetbalwedden username. Dat maakt het voor ons wat makkelijker controleren :-)

Belangrijk: Als je mee wilt doen voor de prijzen (lijkt me duidelijk), heb je een geldig account nodig van Betfirst of Netbet. Regel dat dus van te voren! Geen account = geen prijzen.

Account aanmaken op Betfirst
Account aanmaken op Netbet

Direct aanmelden voor de sportpoule
Schrijf je gelijk in voor de Tour de France Poule

Tot wanneer kan ik mij inschrijven?
Je kunt je inschrijven tot zaterdag 4 juli 14:00 uur. [/b]

Vragen?
Stel ze in deze topic!

Huidige spelers
Via Scorito > Poule Dashboard > Tour de France kun je zien of je bent toegevoegd aan de poule.

Succes!
Denise

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 18-06-2015 11:39 Acties en spellen
in 18-06-2015 11:39 Acties en spellen
171 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 21 okt. 2015 om 14:00
#LAATSTE UPDATE

Voetbalshop en netbet / betfirst is geen goeie match, dat is duidelijk. We hebben daarom besloten om de shirtjes te annuleren en het geld op jullie account te laten storten. Het bedrag kun je vrij opnemen - zonder voorwaarden uiteraard - en gebruiken om zelf je shirtje te bestellen (of iets anders van te kopen).

Namens ons én Netbet / Betfirst onze welgemeende excuses voor het lange lange wachten. De volgende keer pakken we het anders aan!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.