Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Twitter actie Duitsland - Nederland (win een freebet)


Hallo leden,
Aankomende donderdag volgt er in dit forum een prijsvraag gericht op de Belgische Jupiler Pro League. Voor nu een kleine actie voor vanavond. Vanavond de wedstrijd in Hamburg Duitsland - Nederland. Laatste nieuws is dat Wesley Sneijder ook een twijfelgeval is. Mocht Sneijder niet mee doen, dan is dit weer een creatieveling minder na de afwezigheid van v.d. Vaart, van Persie en Robben. De Duitsers hebben al aangegeven er vol in te knallen en nemen deze wedstrijd erg serieus. Nederland gaat het in elk geval erg zwaar krijgen. We zijn benieuwd. Wij van voetbalwedden.net hebben we weer een kleine twitter actie gekoppeld aan deze bijzondere ontmoeting. Jullie retweeten bericht 3/3. Waarin jullie de rust & eindstand geven.
Beide goed? Dan ontvang je een 5 euro freebet bij Bwin.
Hoe doe ik dit?
1. Volg ons natuurlijk op twitter
2. Retweet onderstaand bericht [3/3] en vul daarbij de ruststand en eindstand in:
Voorbeeld:
3/3] RT Ik maak kans op een gratis freebet bij #bwin en voorspel rust & eindstand correct voor #duined en win! @NLvoetbalwedden #oranje
(let op vermeld @nlvoetbalwedden er wel bij, anders ontvangen wij de retweet niet)
3. Het Nederlands elftal aanmoedigen onder het genot van een biertje of een frisje.
4. Retweeten kan tot vanavond 20:40. Inzendingen daarna doen echt niet meer mee.
Succes en bedankt!
Gr
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 10-11-2011 12:30 Acties en spellen
in 10-11-2011 12:30 Acties en spellen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gaan we weer....:)! Succes met voorspellen allemaal!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik doe m'n best! (y)
0 Vind ik leuk's
Ook weer gedaan! (y)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
Makkelijk om mee te doen en kom maar door met de freebets :-)
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
zeer makkelijk om mee te doen :P maar winnen is iets anders :p
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
heeft iemand een gratis stream voor mij van duitsland nederland?
0 Vind ik leuk's
lukatoni1986:
heeft iemand een gratis stream voor mij van duitsland nederland?

Dan moet je gewoon naar sportlemon.tv gaan en een van de links van Duitsland - Nederland aanklikken.
En dit topic is er volgens mij niet voor bedoelt, je kunt het ook in de chat vragen.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.