Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitslag ronde 3 Bookmakerspel 2009-2010

De top 10 voor ronde 3 van het Bookmakerspel. We hebben dan wel geen prijzen in dit spel maar we willen de onderstaande toppers van harte feliciteren en helemaal de top 3: dutchian, superrpapa en halloerwin!

Gefeliciteerd!

1. dutchian € 7962.70
2. superrpapa € 7204.20
3. halloerwin € 5225.00
4. robocop € 1962.50
5. toontjetoko € 1503.50
6. flux € 1291.50
7. aznick € 1156.25
8. proxje € 1138.50
9. rano € 1122.50
10. cesc € 1097.50

Iedere deelnemer start weer met 500 euro! Aanstaand weekend zijn o.a. de wedstrijden AZ - Feyenoord en Twente - Ajax. Volop spanning dus maar eerst hebben we door de week de Champions League.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 1-11-2009 20:56 Acties en spellen
in 1-11-2009 20:56 Acties en spellen
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het lijkt me best leuk om mee te doen, maar toch trekt het systeem me niet echt. Ik vind het interessanter om te kijken hoeveel uitslagen iemand goed heeft, dan kan je veel beter of iemand goed inzicht heeft. Nu word er vaak 500 euro op 1 wedstrijd ingezet door mensen en vaak een beetje risico wedstrijden met hoge quotes. Dus nu doe ik niet mee, want het trekt me niet echt op deze manier.
0 Vind ik leuk's
Ben ik het ook helemaal mee eens Vlaflip een systeem met statistieken daar hebben de mensen wat aan !!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Het lijkt me best leuk om mee te doen, maar toch trekt het systeem me niet echt. Ik vind het interessanter om te kijken hoeveel uitslagen iemand goed heeft, dan kan je veel beter of iemand goed inzicht heeft. Nu word er vaak 500 euro op 1 wedstrijd ingezet door mensen en vaak een beetje risico wedstrijden met hoge quotes. Dus nu doe ik niet mee, want het trekt me niet echt op deze manier.

Ik snap je helemaal Vlaflip! Het leuke is dat we dit spel heel makkelijk kunnen gaan uitbreiden met andere statistieken. Je kan hiermee dus de stats zien welke jij bijvoorbeeld graag wilt zien. Heb je meer ideen voor het Bookmakerspel?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.