Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

UK Open Darts prijsvraag - Voorspel & win €25

De UK Open Darts begint 5 maart en het wordt dus weer een spannend weekend! Daarom vonden we het wel weer tijd voor een prijsvraag! Deelname is gratis en je kunt een Paysafekaart ter waarde van €25 euro winnen! Lees snel verder! 


🎯De winnaar van de UK Open Darts 2021 is bekend en dat betekent dat ook de winnaar van deze prijsvraag bekend is! Hier vind je wie er gewonnen heeft. 🎊 Allemaal bedankt voor het meespelen!


Wat moet je doen?

Zet vóór donderdag 4 maart 23.59 uur in de reacties wie jij denkt dat deze UK Open Darts gaat winnen en hoeveel legs er in totaal gespeeld gaan worden in de finale op 7 maart 2021. 

 

Voorbeeld antwoord: van Gerwen, 16 legs


Wat kan je winnen?

Onder alle deelnemers die de uitkomst goed hebben voorspeld, verloten we een Paysafekaart ter waarde van €25. Mocht niemand het juiste antwoord hebben voorspeld, dan kiezen we degene die als eerste het dichtste bij het juiste antwoord zit. 

 

Wie mogen er allemaal mee doen?

Alle leden van voetbalwedden.net mogen aan deze prijsvraag meedoen, zorg wel dat je een profielafbeelding aan je profiel hebt gekoppeld.  

 

Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk donderdag 4 maart 2021 23:59 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 4 maart 23.59 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

 

Succes allemaal!

Groeten Julia

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 1-03-2021 14:37 Acties en spellen
in 1-03-2021 14:37 Acties en spellen
87 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Joe Cullen 20 legs

0 Vind ik leuk's

Nathan Aspinall, 18 legs

0 Vind ik leuk's

Nathan Aspinall, 18 legs.

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Jose De Sousa 19 legs

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

De winnaar is bekend!🎯 James Wade heeft het UK Open darts 2021 gewonnen in 16 legs (11-5). 👏


Er heeft maar 1 iemand voorspeld dat Wade zou winnen en dat is ....@rollings! Gefeliciteerd!! Je hebt een Paysafekaart gewonnen ter waarde van €25! We zullen via de chat contact met je opnemen.


Allemaal bedankt voor het meespelen!

Groeten Julia

Bericht gewijzigd door Support op ma 8 mrt. 2021, 07:26
4 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Gefeliciteerd @rollingd, was weer een leuke actie van VW.

2 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Bedankt, het was echt weer een leuke actie van vw

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.