Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet actie: plaats zondag live weddenschap en krijg 1 gratis

Promotie: Zondag wordt het weer volop genieten in de Turkse Süper Lig. Er zijn maar liefst 5 wedstrijden en met de topper Fenerbahçe - Besiktas kan je sportmiddagje bij Unibet niet meer stuk! En om het LIVE wedden weer net wat leuker te maken voor je, hebben wij de volgende actie: “Plaats zondag een live weddenschap van min €5 op één van de wedstrijden in de Süper Lig en ontvang een risicoloze weddenschap voor een wedstrijd van de Jupiler League!” Let op: wel eerst even aanmelden!
Op zondag kan jij een extra weddenschap verdienen door een LIVE weddenschap te plaatsen op de Turkse Süper Lig! De volgende leuke actie bieden wij jou aan:
Plaats een Live-weddenschap van minstens €5 op één van de Turkse Süper Lig wedstrijden van zondag 5 februari en ontvang een risicoloze LIVE weddenschap van €5 op de Nederlandse Jupiler League van zondag vrijdag 10 februari! Kortom, je kan niet verliezen!
Meedoen is simpel:
Om aan de actie deel te nemen, moet je je onderaan registreren voor de promotie en live 5 euro inzetten op één van de zondag 5 februari Süper Lig wedstrijden tussen 12:00 uur en 19:45 uur!
Je kan je registreren door onderaan je Unibet-gebruikersnaam in te vullen. Let er wel op dat je je gebruikersnaam noteert zoals je bij ons geregistreerd staat (let dus op hoofdletters)!
De Jupiler League wedstrijden van vrijdag 10 februari:
20:00 - MVV vs FC Emmen
20:00 - Almere City FC vs SC Cambuur
20:00 - SC Veendam vs FC Volendam
20:00 - FC Dordrecht vs Fortuna Sittard
20:00 - FC Eindhoven vs Sparta
20:00 - Telstar vs AGOVV
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 3-02-2012 22:29 Acties en spellen
in 3-02-2012 22:29 Acties en spellen
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
heb je dit ontvangen per mail , of staat dit op hun site ???
enkel voor Nederland of ook voor Belgie ???
thanks mate (y)
0 Vind ik leuk's
heb deze mail ook gehad (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
heb je dit ontvangen per mail , of staat dit op hun site ???
enkel voor Nederland of ook voor Belgie ???
thanks mate (y)

Stond gewoon op hun site :)
0 Vind ik leuk's
Gebruikersnaam doorgeven kan via deze pagina
- https://ads.unibet.com/unibet/fb/optin/?id=104
Meer informatie kan je hier vinden:
- https://nl.unibet.net/betting/article.do?contentId=110456
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
zal blijkbaar enkel een aktie zijn voor Nederland , want hier in Belgie zie ik toch niks op hun site staan over zo'n aktie , laat staan dat ik mail ontving of nieuwsbrief over deze aktie
jammer
0 Vind ik leuk's
Heb me opgegeven, stond er alleen onder Bedankt is het dan goed?
En dus stel je zet 5 euro in, ij de 2e minuut van een turkse club, hoe krijg je dan die 5 euro bet op jupiler?
0 Vind ik leuk's
Kleine bump... je kan je nu namelijk kwalificeren voor de gratis freebet van 5 euro.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
marc_voetbal:
Heb me opgegeven, stond er alleen onder Bedankt is het dan goed?
En dus stel je zet 5 euro in, ij de 2e minuut van een turkse club, hoe krijg je dan die 5 euro bet op jupiler?
marc_voetbal:
Heb me opgegeven, stond er alleen onder Bedankt is het dan goed?
En dus stel je zet 5 euro in, ij de 2e minuut van een turkse club, hoe krijg je dan die 5 euro bet op jupiler?

Vraag ik me ook af.
0 Vind ik leuk's
Ik ga er vanuit dat je hier bericht van krijgt. Heb zojuist zelf ook meegedaan dus zal het even in de gaten houden. En anders... neem ik even contact met Unibet op :-)
Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Iemand hier al bericht van gehad? Ik nog niet in ieder geval. :s
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.