Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: Voetbalwedden Super December Kalender (24 acties)!

Hi!

Iets later dan gepland, maar hier is-ie dan!

De gloednieuwe Voetbalwedden Super December Kalender!



We hebben dit jaar - samen met bookmaker Bwin - 24 acties voor jullie georganiseerd. Uiteraard voor zowel Nederlandse als Belgische spelers én natuurlijk voor zowel nieuwe als bestaande klanten.

Namens het gehele Voetbalwedden team: fijne feestdagen!

Direct naar de Super December Kalender!

Cheers!
Denise

PS vragen e.d. over de acties kun je uiteraard in dit topic stellen.

De acties:

1 december: 200% stortingsbonus
2 december: 500 euro chat roulette
3 december: 250 euro VW50 game
4 december: 250 euro prijsvraag
5 december: NBA game
6 december: Bayern - Atlético Madrid
7 december: Club Brugge - FC Kopenhagen
8 december: Standard - Ajax
9 december: 500 euro chat roulette
10 december: 250 euro VW50 game
11 december: 250 euro prijsvraag
12 december: NBA game
13 december: 500 euro chat roulette
14 december: Feyenoord - ADO Den Haag
15 december: NBA game
16 december: 500 euro chat roulette
17 december: 250 euro VW50 game
18 december: 250 euro prijsvraag
19 december: Everton - Liverpool
20 december: NBA game
21 december: Bayern München - RB Leipzig
22 december: Gent - Anderlecht
23 december: 500 euro chat roulette
24 december: 10000 euro loterij

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 1-12-2016 14:59 Acties en spellen
in 1-12-2016 14:59 Acties en spellen
648 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hebben jullie mijn adres ontvangen en een nieuwe bal opgestuurd?
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
matching117:
Hebben jullie mijn adres ontvangen en een nieuwe bal opgestuurd?


We hebben je op 2 mei een paysafecard-code gestuurd - per e-mail.

Het adres dat je hebt doorgegeven komt overigens overeen met het adres waarop de twee eerdere ballen - volgens NBAstore - zijn aangenomen...

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Ook maar een "shady" manier van zaken doen aangezien ik 2x niks heb ontvangen.

De mail met code was aan mijn aandacht ontsnapt. Dank voor het vinden van een passende oplossing.

Spijtig genoeg is het verhaal nog niet ten einde. Heb de code proberen te valideren bij Pinnacle. Maar ik kreeg daar, na invoering van de code, allerlei vragen over de paysafecard in het Frans. Aangezien mijn Frans helemaal niet zo goed is en ik geen verdere info had behalve de code, heb ik het scherm weggeklikt en ze proberen te valideren bij bet777. Daar werkt de code natuurlijk niet meer. Kunnen julliet iets van hulp betekenen?

Heb reeds mail gestuurd naar Pinnacle en paysafecard. Reeds (standaard) antwoord gekregen van Pinnacle, dus daar verwacht ik niet veel meer van want die begreep niet veel van de hele situatie.
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Je kan hier kijken wie het geld van je paysafecard heeft. : https://www.paysafecard.com/nl-be/tegoed-opvragen/. Dan weet je alvast of pinnacle het heeft of niet
0 Vind ik leuk's
Krijg daar de mededeling dat er een fout is opgetreden en ik contact moet opnemen met hun service team. Dus eventjes wachten tot ze mijn mail gelezen hebben.
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Up.

Kan voetbalwedden eens contact opnemen met de klantendienst van paysafecard. Hieronder enkele fragmenten uit mijn online verkeer met hen :

[quote]Uw paysafecard voucher is om veiligheidsoverwegingen geblokkeerd voor gebruik.
...
Verder willen wij u er op wijzen dat u een paysafecard voucher heeft gewonnen bij een niet officiele partner van paysafecard die niet geauthoriseerd is om paysafecard vouchers als prijs uit te geven.

Een paysafecard voucher is niet overdraagbaar en alleen voor persoonlijk gebruik, dus de organisatie vanwaaruit u de voucher heeft ontvangen pleegt inbreuk op onze algemene voorwaarden.

Heb daarna mijn gegevens moeten doormailen, maar blijkbaar is dit niet voldoende voor hen want gisteren kreeg ik volgende mail :

[quote]Het spijt ons voor het ongemak maar de website waar u de paysafecard voucher heeft gewonnen is geen officiele partner van paysafecard.
Dit hebben wij u eerder ook gemeld maar desondanks uw aanvraag in behandeling genomen.
Na verdere controle willen wij u verzoeken dat u contact opneemt met deze website en hen verzoekt om ons te benaderen inzake deze voucher.
Aangezien zij de originele eigenaar zijn van de voucher moeten zij de aanvraag tot deblokkering indienen.

Dank.

PS : Referentie van mijn case is doorgestuurd naar de pm box van voetbalwedden support.

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
^ Yes, we zullen een poging wagen.


Bij Pinnacle is de kaart geblokkeerd dus?
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Klopt. Maar van Pinnacle heb ik niets meer vernomen.
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.