Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbalwedden WK-game (> €25.000 aan prijzen!)


Hoewel het seizoen al achter de rug is, lijkt het mooiste nog te moeten komen! Donderdag 14 juni laten Rusland en Saoedi-Arabië de bal voor het eerst rollen tijdens het Wereldkampioenschap voetbal 2018. Dit is tevens het startsein van de Voetbalwedden WK-game 2018! Tip jij jezelf naar een van de prijzen uit die enorme prijzenpot (> ?‚?25.000)?


Niet alleen de prijzenpot is zeer interessant, ook het gemak waarop je deelneemt aan dit spel is meer dan gunstig. Zoals je van ons gewend bent kun je op een makkelijke manier tips (mee)spelen om op deze manier zo snel mogelijk de top van de ranglijsten te bestormen.


Hoe doe je mee?


  1. Ga naar de WK-game
  2. Log in met je VW-account
  3. Schrijf je in voor jouw favoriete subleagues
  4. Tip en doe direct mee om de prijzen


Daarnaast hebben we dit WK een speciale ?€˜tier bonus?€™. Je kunt voorafgaande aan het toernooi je favoriete land kiezen. Dit land kan jou extra winnings opleveren. Tijdens je aanmelding en in de speluitleg kom je alles tegen wat je hierover moet weten.


Heb je wind tegen tijdens de eerste wedstrijden? No worries! We delen per speelronde nog meer mooie prijzen uit. Na een aantal tegenvallende resultaten, hoef je dus niet bij de pakken neer te zitten. Tot en met de finale viert spanning hoogtij!


Let erop dat voor een aantal door bookmaker gesponsorde subleagues aanvullende voorwaarden gelden: lees dus goed de regels van de subleagues door. Zorg ervoor dat je bij de aanmelding van een subleague een geldige en bestaande gebruikersnaam doorgeeft.


(Let hierbij op dat je bookmaker gebruikersnaam hoofdlettergevoelig kan zijn en/of kan bestaan uit een e-mailadres of account-id. Check dus goed waarmee je inlogt. Bookmaker gebruikersnamen kunnen niet worden gewijzigd)


Je tips tellen pas mee vanaf het moment van deelname aan een subleague, en dus niet met terugwerkende kracht.Zorg dus dat je je tijdig aanmeldt voor de verschillende subleagues.


Alle winnaars worden in de week van 23 juli geverifieerd en daarna bekendgemaakt. De prijzen worden in de week van 30 juli verwerkt.


---


Voor de volledigheid dit zijn alle subleagues:


Voor Nederlanders & Belgen


Voetbalwedden pre-register: prijzenpot ?‚?1125 (inschrijving gesloten)

Voetbalwedden tier bonus: prijzenpot ?‚?1300 (inschrijving tot 19 juni 19:45)

Voetbalwedden algemeen: prijzenpot ?‚?2000


Bet777 1X2: prijzenpot (?‚?8000)

Betfirst Double Chance: prijzenpot (?‚?2000)


Totaal: ?‚?14425


Voor Nederlanders


Betser Draw no Bet: prijzenpot (?‚?2000)

Redbet Both Teams to Score: prijzenpot (?‚?3500)

Netbet Over/Under: prijzenpot (?‚?2000)

Intertops Goalscorer: prijzenpot (?‚?1000)

Betsson Asian Handicap: prijzenpot (?‚?2500)


Totaal: ?‚?11000


Voor Belgen


Circus Goalscorer: prijzenpot (?‚?2018)

Golden Palace Draw no Bet: prijzenpot (?‚?2000)

Bwin Both Teams to Score: prijzenpot (?‚?2475)

Unibet Over/Under: prijzenpot (?‚?2500)

Ladbrokes Asian Handicap: prijzenpot (?‚?1750)


Totaal: ?‚?10743

7 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 8-06-2018 19:00 Acties en spellen
in 8-06-2018 19:00 Acties en spellen
417 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Prachtige prijzen weer te winnen!


Op de wedstrijd Marokko - Iran heb ik op een quotering van 2,40 maximaal €10 in kunnen zetten. Als ik de spelregels goed had gelezen dan zou dit maximaal €15 moeten zijn.

Als het mogelijk is dan zou ik me inleg graag aangepast willen hebben op het maximum bedrag.

0 Vind ik leuk's

ik zit vast op pagina 5 die van de nieuwsbrief gebeurt niks als ik op bevestigen en doorgaan druk.

2 Vind ik leuk's
Op vr. 8 jun. 2018, 23:55 schreef mats:

ik zit vast op pagina 5 die van de nieuwsbrief gebeurt niks als ik op bevestigen en doorgaan druk.

Dat had ik ook. Ik heb de pagina gerefreshed (F5) en toen ging het goed.

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op vr. 8 jun. 2018, 23:55 schreef mats:

ik zit vast op pagina 5 die van de nieuwsbrief gebeurt niks als ik op bevestigen en doorgaan druk.

Volgens mij komt dit omdat je al bij de pre-register zat en dus al bent aangemeld :thumbsup:

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

voor belgische deelnemers wordt de duitse vlag getoond dat vinden we niet fijn kan dat rechtgezet worden .lol.dank u.

3 Vind ik leuk's
Op za. 9 jun. 2018, 00:20 schreef mats:

voor belgische deelnemers wordt de duitse vlag getoond dat vinden we niet fijn kan dat rechtgezet worden .lol.dank u.

Oei, gevoelig. Denk dat de Nederlanders dit ook waardeloos zouden vinden. Verder echt een tof spel zoals ik nu heb kunnen zien. Goed gedaan VW!

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Eenmaal een inzet gezet, kun je die niet vervangen, (diepe zucht), is dat mogelijk om deze te sublimeren, en deze weddenschap te wijzigen? Alvast bedankt, en een schitterende wedstrijd trouwens .

0 Vind ik leuk's
sport, is politics , making war, religion and a way of life , ............and only the most talented, real fighters and people with a winners mentality , and perfectionists , takes it all,...

Die quoteringen soms...

Frankrijk - Denemarken Btts no @ 1,8695652 :laughing:


1,87 zou wel volstaan, niet?

0 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

Allereerst dank voor de feedback die we tot dusver hebben gekregen! Vanaf maandag gaan we alle foutjes eruit halen, zodat we donderdag kunnen starten aan een geweldig WK!


Mocht je nog dingen tegenkomen die in jouw optiek anders horen of moeten, zet ze vooral in de topic.

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.