Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel België - Rusland & win een €50 free bet! (Ladbrokes)

Voorspel België - Rusland & win een €50 free bet! (Ladbrokes)

(Actie alleen geldig voor Belgen)

 

Vorig jaar lukte het de Rode Duivels nog om de derde plek te veroveren op het WK, maar zoals elke voetballiefhebber weet bieden vroegere successen geen garantie voor de toekomst. Donderdag begint de EK Kwalificatie voor de Belgen met een thuiswedstrijd tegen Rusland. Ondanks het blessureleed bij België blijft het team favoriet bij de bookies. Hoe denk jij dat deze match zal verlopen?

 

Raad de uitslag van deze wedstrijd en maak kans op een €50 free bet Ladbrokes!


Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Ladbrokes en maak gebruik van de exclusieve bonus > win 12x je inzet als België wint!

2. Belangrijk: voeg jouw Ladbrokes gebruikersnaam toe aan je VW-account. via: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor donderdag 21 maart 20:44 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: 2-1).

 

Let op:

om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Ladbrokes gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je stap 1 overslaan.

Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De winnaar wordt vrijdag 22 maart 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Voorwaarden voor deze prijsvraag:

  • Let op! Je hebt een geldig Ladbrokes account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de speciale welkomstbonus > win 12x je inzet als België wint!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om je prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden en heeft voldaan aan de voorwaarden wint een €50 free bet bij Ladbrokes. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot donderdag 21 maart om 20:44
  • Actie is geldig voor Belgische spelers met een Ladbrokes account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 20-03-2019 11:00 Acties en spellen
in 20-03-2019 11:00 Acties en spellen
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

2-1

0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com

2-1

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.