Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel Benfica - Ajax en win €50 bij Betfirst!

Voorspel Benfica - Ajax en win €50 bij Betfirst!


Na de 1-0 nederlaag tegen Ajax zal de Portugese club vanavond alles op alles zetten om de serie van drie nederlagen te doorbreken. Alleen een zege op de nummer twee van Nederland zal Benfica weer terug in de race brengen om de bovenste plaatsen van de poule. De Ajacieden zullen de winst echter niet zomaar weggeven, want bij een overwinning kan de club een plekje in de knock-out fase veilig stellen. Er staat ons een heerlijke pot te wachten!

 

Raad de uitslag van deze match en het totaal aantal gemaakte doelpunten van deze match en maak kans op €50 speelgeld bij Betfirst!

 

  • Registreer je bij Betfirst en maak gebruik van de nieuwe & exclusieve welkomstbonus!
  • Belangrijk: voeg jouw Betfirst gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Plaats voor woensdag 7 november 20:59 jouw voorspelling in dit topic. Om het nakijken te vergemakkelijk vragen we je het antwoord volgens onderstaand voorbeeld te schrijven:


Bijvoorbeeld:


  • Uitslag: Ajax wint
  • Totaal aantal gemaakte doelpunten: 2

 

Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Betfirst gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.


De winnaar wordt donderdag 9 november 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Zet hem op!

 

Voorwaarden:


  • Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de nieuwe welkomstbonus!
  • BELANGRIJKE VOORWAARDE: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden wint €50 speelgeld bij Betfirst. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot woensdag 7 november 20:59
  • Actie is geldig voor spelers met een Betfirst account

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 7-11-2018 10:49 Acties en spellen
in 7-11-2018 10:49 Acties en spellen
79 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ajax wint 1 doelpunt

0 Vind ik leuk's

ajax 3 goals


0 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God

Ajax wint 4 goals

0 Vind ik leuk's
Je kan beter lelijk winnen dan knap verliezen

Benfica 3 goals

0 Vind ik leuk's

Uitslag: Ajax wint

Totaal aantal gemaakte doelpunten: 2

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Benfica wint

4 goals

0 Vind ik leuk's

benfica

5 goals


0 Vind ik leuk's

benfica 3 goals

0 Vind ik leuk's

Ajax heeft gisteravond goede zaken gedaan op bezoek bij Benfica. Door deze 1-1 tegen de Portugezen is Ajax weer een stapje dichter bij de knock-out fase van de Champions League!


Er waren maar liefst elf deelnemers die de prijsvraag goed hebben geraden! De loting heeft bepaald dat Skaffa82 de winnaar is van €50 speelgeld bij Betfirst! Gefeliciteerd! We nemen via PM contact met je op.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.