Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel de Champions League en maak kans op €50! (Bet777)

Voorspel de Champions League en maak kans op €50 speelgeld! (Bet777)

 

Twee geweldige Champions League-krakers staan op ons te wachten morgenavond! Welke topclubs zullen zich verzekeren van een plekje in de kwartfinale? Laat jouw voorspelling achter en maak kans op €50 speelgeld bij Bet777!

 

Prijsvraag: raad de uitslagen van beide matches en maak kans op €50 speelgeld bij Bet777!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Bet777 en maak evt gebruik van de nieuwe & exclusieve welkomstbonus!

2. Belangrijk: voeg jouw Bet777 gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor woensdag 13 maart 20:59 jouw voorspelling in dit topic. Om het nakijken te vergemakkelijk vragen we je het antwoord volgens onderstaand voorbeeld te schrijven: gelijkspel / FC Barcelona


Let op:

Om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Bet777 gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.


Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De winnaar wordt donderdag 14 maart 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Voorwaarden:

  • Let op! Je hebt een geldig Bet777 account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de nieuwe & exclusieve welkomstbonus!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de uitslag van beide wedstrijden in reguliere speeltijd correct heeft geraden, wint €50 speelgeld bij Bet777. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot woensdag 13 maart 20:59
  • Actie is geldig voor spelers van Bet777
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 12-03-2019 13:46 Acties en spellen
in 12-03-2019 13:46 Acties en spellen
68 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Bayern/Barcelona

0 Vind ik leuk's

gelijkspel / FC Barcelona

0 Vind ik leuk's

Bayern / Barcelona

0 Vind ik leuk's

liverpool & lyon

0 Vind ik leuk's

Liverpool/gelijkspel


0 Vind ik leuk's

Bayern - Barcelona

0 Vind ik leuk's

Gelijkspel - Barcelona

0 Vind ik leuk's

Liverpool en FC Barcelona hebben gisteravond op indrukwekkende wijze hun plek in de kwartfinales veilig gesteld! Vele van jullie hebben deze uitslag goed voorspeld, maar de loting heeft bepaald dat Venne met €50 speelgeld bij Bet777 aan de haal gaat. Gefeliciteerd! We nemen via PM contact met je op.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.