Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel de finale van de FA Cup & win €50 speelgeld! (Betfirst)

Voorspel de finale van de FA Cup & win ?50 speelgeld! (Betfirst)


 

Dit weekend gaan Manchester City en Watford de strijd aan in de finale om de felbegeerde FA Cup. Lukt het City om Watford de baas te zijn? Dan worden zij het eerste team in de Engelse voetbalgeschiedenis die maar liefst drie bekers binnensleept in een seizoen! Als we luisteren naar de bookies dan moet dit ze makkelijk lukken, maar wat wordt de rust- en eindstand?


Prijsvraag: voorspel de rust- en eindstand van de finale van de FA Cup en win ?50 speelgeld bij Betfirst!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Betfirst en maak evt. gebruik van de ?200 welkomstbonus!

2. Belangrijk: voeg jouw Betfirst gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor zaterdag 18 mei 17:59 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: 2-0/3-1)


Let op:

Om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Betfirst gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.


Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De winnaar wordt maandag 20 mei 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Voorwaarden:

  • Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de ?200 welkomstbonus!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden wint ?50 speelgeld bij Betfirst. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zaterdag 18 mei 2019 om 17:59
  • Actie is geldig voor spelers met een Betfirst account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker


3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 17-05-2019 07:57 Acties en spellen
in 17-05-2019 07:57 Acties en spellen
92 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

2-0/6-0

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

0-0 / 2-0

0 Vind ik leuk's

2-0/3-1

0 Vind ik leuk's

1-1 / 3-1

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.