Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel de GP Bahrein en maak kans op €50! (Bet777)

Voorspel de GP Bahrein en maak kans op €50! (Bet777) 

Het is dit weekend dan eindelijk weer tijd voor de tweede race van het Formule 1-seizoen. Max Verstappen is in Australië heerlijk begonnen met een podiumplek maar toch kreeg hij het niet voor elkaar om Mercedes voorbij te gaan. Dit weekend hopen we weer een knallende race te zien met strijdlustige rondes! Wie finishen er volgens jou als eerste en als laatste?

 

Prijsvraag: Voorspel wie als eerste én als laatste binnenkomt en maak kans op €50 speelgeld! (LET OP: de coureur moet gefinisht zijn. Uitgevallen coureurs doen dus niet mee!)

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Bet777 en maak evt gebruik van de €150 welkomstbonus!

2. Belangrijk: voeg jouw Bet777 gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor zondag 31 maart 17:09 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: Hamilton/Kubic).

Let op:

Om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Bet777 gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.

Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De winnaar wordt maandag 1 april 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Voorwaarden:

  • Let op! Je hebt een geldig Bet777 account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de €150 welkomstbonus!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag volledig goed heeft,, wint €50 speelgeld bij Bet777. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zondag 31 maart 17.09 uur.
  • Actie is geldig voor spelers van Bet777
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 29-03-2019 09:04 Acties en spellen
in 29-03-2019 09:04 Acties en spellen
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

LeClerc/Perez

0 Vind ik leuk's

leclerc/stroll

0 Vind ik leuk's

Vettel sebastian / Perez, Sergio

0 Vind ik leuk's
sport, is politics , making war, religion and a way of life , ............and only the most talented, real fighters and people with a winners mentality , and perfectionists , takes it all,...

Leclerc hulkenberg

0 Vind ik leuk's

Vettel / Kubica

0 Vind ik leuk's

Mercedes pakte met enig fortuin de volle buit door als eerste en tweede te finishen. Lewis Hamilton bracht zijn team in extase door als eerste te finishen. Robert Kubica reed met zijn wagen als laatste over de finishlijn. Pech voor hem, maar geluk voor Angelomos, want jij hebt met jouw juiste voorspelling €50 speelgeld bij Bet777 gewonnen. Gefeliciteerd! We nemen via PM contact met je op!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.