Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel de NBA en win €50 bij Bet777!

Voorspel de NBA en win €50 bij Bet777!


Piepende schoenzolen, scheldende coaches langs de lijn, dat gevoel als de bal door het net valt. Juist, de NBA is weer volop aan de gang! Aanstaande zaterdag (10 november) gaan de LA Clippers op bezoek bij de Milwaukee Bucks. Na een indrukwekkende start met acht overwinningen staan de Bucks momenteel op nummer twee. Ook de LA Clippers doen het niet gek met zes overwinning. Kortom, een heerlijk potje basketbal om naar te kijken! Raad jij deze NBA-prijsvraag? Dan maak je kans op €50 speelgeld bij Bet777!

 

Heb je nog wat inspiratie nodig of wil je meepraten over dit onderwerp? Ga dan naar het topic: Wedden op de NBA 2018/2019.

 

Voorspel de winnaar van deze match en hoeveel punten beide teams samen scoren en win €50 speelgeld bij Bet777!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

 

  • Registreer je bij Bet777 en maak gebruik van de nieuwe & exclusieve welkomstbonus!
  • Belangrijk: voeg jouw Bet777 gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Plaats voor zaterdag 10 november 21:29 jouw voorspelling in dit topic. Om het nakijken te vergemakkelijk vragen we je het antwoord volgens onderstaand voorbeeld te schrijven:


Bijvoorbeeld:


  • Winnaar: Milwaukee Bucks
  • Totale aantal gescoorde punten in deze match: 219 punten

 

Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Bet777 gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.


De winnaar wordt maandag 12 november 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Game on!


 

Voorwaarden:


  • Let op! Je hebt een geldig Bet777 account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de nieuwe & exclusieve welkomstbonus!
  • BELANGRIJKE VOORWAARDE: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden en het dichtste bij de correcte minuut zit waarin het eerste doelpunt valt wint €50 speelgeld bij Bet777. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zaterdag 10 november 21:29
  • Actie is geldig voor spelers van Bet777




0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 8-11-2018 15:29 Acties en spellen
in 8-11-2018 15:29 Acties en spellen
60 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Milwaukee Bucks

221 punten

0 Vind ik leuk's

Milwaukee Bucks, 220 punten

0 Vind ik leuk's

Winnaar: Milwaukee Bucks

Totale aantal gescoorde punten in deze match: 232 punten

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Milwaukee Bucks

238 punten

0 Vind ik leuk's

Bucks en 231

0 Vind ik leuk's

Volgens mij heb ik hem Clippers +230 (hoogste volgens mij).

Correct me if i'm wrong.

0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Milwaukee Bucks211 punten.

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21
Op zo. 11 nov. 2018, 00:11 schreef sjorss94:

Volgens mij heb ik hem Clippers +230 (hoogste volgens mij).

Correct me if i'm wrong.

Klopt helemaal Sjorss94! De Clippers hebben op het nippertje van de Milwaukee Bucks weten te winnen met een eindscore van 128 punten. Gezamenlijk scoorden de teams 254 punten over de gehele match, dus jij zat met jouw voorspelling het dichtste bij deze eindstand. Gefeliciteerd, Sjorss94! Jij wint €50 speelgeld bij Bet777! We nemen via PM contact met je op!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.