Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel FC Barcelona - Atlético Madrid & win €50! (Betfirst)

Voorspel FC Barcelona - Atlético Madrid & win €50! (Betfirst)


FC Barcelona, de koploper in La Liga, staat momenteel nog maar acht punten voor op nummer twee Atlético Madrid. Dit weekend nemen de twee grootmachten het tegen elkaar op en dat belooft een heus spektakel te worden. Denk jij te weten wie gaat winnen? Doe snel mee met deze prijsvraag en maak kans op €50!

 

Prijsvraag: Voorspel de correcte eindstand en maak kans op €50 speelgeld bij Betfirst!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Betfirst en maak evt. gebruik van de €200 welkomstbonus

2. Belangrijk: voeg jouw Betfirst gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor zaterdag 6 april 2019 20:44 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: 2-1)


Let op:

Om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Betfirst gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.


Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De winnaar wordt maandag 8 april 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Voorwaarden voor deze prijsvraag:

  • Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de €200 welkomstbonus!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden wint €50 speelgeld bij Betfirst. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zaterdag 6 april 2019 om 20:44
  • Actie is geldig voor spelers met een Betfirst account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker

 

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 4-04-2019 13:21 Acties en spellen
in 4-04-2019 13:21 Acties en spellen
91 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

FC Barcelona kan inmiddels de landstitel ruiken! Het bleef lang stil in Camp Nou, maar in de slotfase van deze wedstrijd wisten Suarez en Messi nog twee doelpunten te maken. Het werd 2-0!


Er bleken maar liefst acht deelnemers die deze eindstand correct wisten te raden, zoals bekend bepaald de loting wie deze prijsvraag wint. Degene die er met €50 speelgeld naar huis gaat is Loekvrolijk. Gefeliciteerd! We nemen via PM contact met je op.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.