Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel KAA Gent - Anderlecht en win €100! (Meridianbet.be)

Voorspel Gent - Anderlecht en win ?100 aan free bets!


Yeah! De winterstop is eindelijk voorbij en we trappen 2019 heerlijk af met winactie voor de subtopper van de Jupiler Pro League! Jij kunt met jouw voorspelling voor KAA Gent - Anderlecht kans maken op ?100(!) aan free bets bij MeridianBet. Beide ploegen kenden een moeizame eerste seizoenshelft en zullen gebrand zijn om 2019 goed te beginnen. Wat denk jij? Lees de voorwaarden en doe mee!


 

Prijsvraag: raad de rust- en eindstand van deze match en maak kans op ?100 aan free bets bij MeridianBet!


Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

 

  1. (Registreer je bij MeridianBet en maak gebruik van de exclusieve welkomstbonus!)
  2. Belangrijke voorwaarde: vóór het inzenden van je antwoord moet je (sinds januari 2018) min. ?10,- hebben ingezet bij MeridianBet om kans te maken op de prijs
  3. Voeg jouw MeridianBet gebruikersnaam toe aan je VW-account via: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  4. Plaats voor zondag 20 januari 16:59 jouw voorspelling in dit topic. Om het nakijken te vergemakkelijk vragen we je het antwoord volgens onderstaand voorbeeld te schrijven:


Bijvoorbeeld:


  • 1-0/1-1


Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw MeridianBet gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account en reeds ?10 hebben ingezet bij deze bookmaker. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd of vanaf 2018 reeds ?10 ingezet? Dan kun je deze stappen overslaan.


De winnaar wordt maandag 21 januari 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Zet hem op!

 

 

Voorwaarden:


  • Let op! Je hebt een geldig MeridianBet nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de exclusieve welkomstbonus (ontvang twee keer ?5 gratis speelgeld!)
  • BELANGRIJKE VOORWAARDE: vóór het plaatsen van je inzending moet je minstens ?10 hebben ingezet (sinds januari 2018) om kans te maken op de prijs. Heb je dit pas na het inzenden van je antwoord gedaan, dan is je antwoord helaas niet geldig.
  • Je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om je prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden en heeft voldaan aan alle voorwaarden wint ?100 aan free bets bij MeridianBet. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zondag 20 januari 16:59
  • Actie is alleen geldig voor Belgische leden van Voetbalwedden.net
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 17-01-2019 14:43 Acties en spellen
in 17-01-2019 14:43 Acties en spellen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

0-0/0-0

Bericht gewijzigd door meesterjohn op Thu 17 Jan 2019, 15:04
0 Vind ik leuk's

0-0 / 1-0

1 Vind ik leuk's
sport, is politics , making war, religion and a way of life , ............and only the most talented, real fighters and people with a winners mentality , and perfectionists , takes it all,...

0-1/0-3

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

1-0 rust

2-1 eindstand

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.