Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel La Vuelta & win een €100 waardebon! (NEO.bet)

Voorspel La Vuelta & win een ?100 waardebon! (NEO.bet)

(Niet geldig voor Belgische leden)

 

NEO.bet is onze bookmaker van de maand en daarom hebben wij een exclusieve winactie voor je opgezet! Aanstaande zondag staat etappe 15 op de planning in La Vuelta en het belooft een heerlijke clash tussen de klassementsrenners te worden. Weet jij wie als eerste over de finish komt van bergetappe 15 (Tineo - Santuario del Acebo) van La Vuelta? Laat je voorspelling achter en maak kans op een Bol.com waardebon t.w.v. ?100!

 

Prijsvraag: voorspel de winnaar van bergetappe 15 van de Vuelta en maak kans op een Bol.com waardebon van ?100! 

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Maak een account aan bij NEO.bet en pak deze Bookmaker van de maand welkomstbonus:

Claim hier je 100% tot ?200 welkomstbonus bij NEO.bet!


2. Belangrijk: voeg jouw NEO.bet gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor zondag 8 september tot 12:00 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: Mikel Nieve).

4. Bekijk maandag 9 september 2019 in dit topic of jij hebt gewonnen!


 

Voorwaarden:

  • Let op! Je hebt een geldig NEO.bet account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de exclusieve ?200 welkomstbonus!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden wint een ?100 waardebon van Bol.com. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • De prijs wordt in de eerste week van oktober 2019 uitgereikt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 6-09-2019 07:53 Acties en spellen
in 6-09-2019 07:53 Acties en spellen
32 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Onverwachte winnaar

0 Vind ik leuk's

Etappe 15 is gisteren gewonnen door de Amerikaan Sepp Kuss. Deze jonge verrassing was onnavolgbaar voor de rest van zijn medevluchters en ging met de dagzege naar huis!


Deze onverwachte overwinning is door geen van de deelnemers goed geraden. Houd echter ons forum in de gaten voor nog meer winacties van de Bookmaker van de maand: NEO.bet!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.