Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel Monaco - Club Brugge en win €50 bij Betfirst!

Voorspel Monaco - Club Brugge en win €50 bij Betfirst!


 

Beide ploegen tellen na drie CL-speeldagen allebei een punt. Het eerste onderlinge duel eindigde anderhalve week geleden in een gelijkspel, maar met nog een bezoekje aan Borussia Dortmund en een thuiswedstrijd tegen Atlético Madrid voor de boeg, moet blauw-zwart winnen om te overleven. Dit is dus een mooie pot voor een winactie!


Raad de uitslag van deze match en de minuut waarin het eerste doelpunt valt en win €50 speelgeld bij Betfirst!

 

  • Registreer je bij Betfirst en maak gebruik van de nieuwe & exclusieve welkomstbonus!
  • Belangrijk: voeg jouw Betfirst gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Plaats voor dinsdag 6 november 18:54 jouw voorspelling in dit topic. Om het nakijken te vergemakkelijk vragen we je het antwoord volgens onderstaand voorbeeld te schrijven:


Bijvoorbeeld:

  • Uitslag: gelijkspel
  • Minuut eerste doelpunt: 21e minuut

 

Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Betfirst gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.


De winnaar wordt woensdag 7 november 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Zet hem op!

 


Voorwaarden:


  • Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de nieuwe welkomstbonus!
  • BELANGRIJKE VOORWAARDE: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden en het dichtste bij de correcte minuut zit waarin het eerste doelpunt valt wint €50 speelgeld bij Betfirst. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot dinsdag 6 november 18:54
  • Actie is geldig voor alle spelers met een Betfirst account
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 5-11-2018 16:02 Acties en spellen
in 5-11-2018 16:02 Acties en spellen
90 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

draw en 14e minuut

0 Vind ik leuk's

monaco wint

15e minuut

0 Vind ik leuk's

Uitslag: 2-1

Minuut eerste doelpunt: 29ste minuut

0 Vind ik leuk's

Gelijkspel 36ste min

0 Vind ik leuk's

Monaco en minuut 13

0 Vind ik leuk's

Gelijk, 1e doelpunt 32e minuut

0 Vind ik leuk's

gelijk, 0-0

0 Vind ik leuk's

Monaco wint

eerste goal minuut 56

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Club wint, 36 min

0 Vind ik leuk's

Uitslag: Club Brugge wint (1-2)

Minuut eerste doelpunt: 20e minuut

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.