Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: VW Australian Open Poule (NL) - €1000 aan prijzen!



Beste leden!

We hebben voor alle tennisliefhebbers weer een Australian Open Poule aangemaakt!

Sponsor is dit keer Guts!

Helaas laat Guts (momenteel) geen Belgische leden toe, waardoor meespelen voor jullie lastig wordt.. maaaar uiteraard gaan we ons uiterste best doen om dat met een andere campagne/promotie/game weer goed te maken.

Als jullie zelf een leuke suggestie of voorstel voor een game (en bookmaker) hebben - laat het ons dan ook vooral weten hè!

Spelregels:
Stel een team samen van 20 spelers (10 heren + 10 dames). De spelers zijn verdeeld over 4 categorieën (A t/m D), gebaseerd op de ATP/WTA-ranking.

A-spelers: 3 heren + 3 dames
B-spelers: 3 heren + 3 dames
C-spelers: 2 heren + 2 dames
D-spelers: 2 heren + 2 dames

Per ronde scoor je punten - waarbij geldt: hoe lager de categorie, hoe hoger het aantal punten. Een D speler levert dus meer punten op dan een A speler. Naarmate het spel vordert, nemen de punten toe. In ronde 6 ontvang je dus meer dan in ronde 1.

Wat kun je winnen:

Rondeprijzen (7 rondes):

Ronde 1: €25
Ronde 2: €25
Ronde 3: €25
Ronde 4: €25
Ronde 5: €25
Ronde 6: €25
Ronde 7: €25

Bij een gelijk aantal punten zal er worden geloot om tot een winnaar te komen.

Eindklassement:

#1: €250
#2: €50
#3: €25

Bij een gelijk aantal punten zal er worden geloot om tot een winnaar te komen.

Extra prijzengeld verdienen?
Guts verdubbelt je prijzengeld als je voor 21 januari 23.59 een storting hebt gemaakt op je Guts account!*

*Als je dus eerste in het eindklassement wordt, dan ontvang je geen €250,- maar €500,- euro!

Alle prijzen worden op je Guts account gezet - check dus van tevoren goed wat je gebruikersnaam van Guts is.

Direct aanmelden:

Meld je direct aan!

We voegen iedereen die zich aanmeldt handmatig toe aan de poule, dit kan dus eventjes duren.

Succes!
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 5-01-2017 12:05 Acties en spellen
in 5-01-2017 12:05 Acties en spellen
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Toch nog rondewinnaar & ik heb mijn bedrag ontvangen!(y) Thanks en op naar rolland garros :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.