Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: VW in het geel: 100% stortingsbonus + Tour de France Poule




Beste leden,

Het Europees Kampioenschap in Frankrijk is in volle gang, maar ook de Tour de France komt er weer aan. En dat betekent natuurlijk: een subpoule, mét heerlijke prijzenpot :-)

Verder krijg je van de sponsor van de subpoule, Betfirst, een prachtige 100% stortingsbonus, zowel voor nieuwe áls bestaande klanten.

Uiteraard exclusief voor leden van Voetbalwedden.net.

Tour de France Poule
De Tour de France gaat zaterdag 2 juli om 12.50 van start. Weet jij precies welke renners hoge ogen gooien? Doe dan mee aan de subpoule en maak kans op die dikke prijzenpot t.w.v. 750 euro - met als absolute hoofdprijs een Xbox one!

Wat moet je doen?

1 - Ga naar de actiepagina
2 - Vul je Betfirst gebruikersnaam en Scorito gebruikersnaam in
3 - Druk op opslaan
4 - Meld je aan voor de Scorito poule via de link op de actiepagina (deze verschijnt nadat je op opslaan hebt gedrukt)
5 - Wij voegen je vervolgens binnen 72 uur toe

Hoe werkt de sportpoule?

Je stelt een team van twintig wielrenners samen met een budget van €53 miljoen. Per ronde ontvang je punten voor je spelers. Diegene die de meeste punten pakt, wint de game én de Xbox One!

Daarnaast winnen de etappewinnaars een €25,- free bet. Je kunt dus tot aan het einde van de Tour de France mee strijden voor de prijzen, ook al lig je een straatlengte achter.

Wat kun je winnen?
Er zijn in totaal 21 etappes en iedere etappewinnaar ontvangt een freebet t.w.v. €25,-.

De drie personen die aan het einde van de Tour de France bovenaan staan in het algemeen klassement, krijgen extra prijzen. Te weten:

#1: Xbox One 500GB FIFA16 Bundle
#2: Tour de France 2016 game (Xbox One / PS4)
#3: Bobshop cadeaubon t.w.v. 20 euro


NB mocht er een gelijke stand voorkomen, dan zal er worden geloot tussen de winnaars.

100% stortingsbonus voor nieuwe én bestaande Betfirst klanten

Alle nieuwe én bestaande Betfirst klanten kunnen gebruikmaken van een exclusieve 100% stortingsbonus, tot een maximum van €50,-. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is de stappen op deze actiepagina te doorlopen. Op deze pagina vind je ook de actievoorwaarden en de veelgestelde vragen.

Tot wanneer kun je meedoen?
De inschrijving voor de Scorito poule eindigt op 2 juli om 12:00 uur. De campagne voor de 100% bonus van Betfirst eindigt op 10 juli om 23:59 uur.

Wat zijn de rondspeelvoorwaarden van de bonus?
Om het bonusgeld vrij te spelen, moet je het stortingsbedrag plus de bonus twee keer rondspelen. Dit betekent dat je, als je €50,- stort, je €100,- op je account krijgt. Dit bedrag moet je twee keer inzetten (dus in totaal €200,-) op odds van minimaal 1.50. In een combibet moeten alle odds op minstens 1.50 zitten. Je hebt 30 dagen de tijd om je bonus vrij te spelen.

Vragen? Stel ze gerust in dit topic, maar lees wel eerst even de voorwaarden en veelgestelde vragen door. Misschien vind je daar al een antwoord op je vraag!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 14-06-2016 07:21 Acties en spellen
in 14-06-2016 07:21 Acties en spellen
86 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
denise92:
mikepost1:
Dagwinnaar van etappe 14 (y)

Echter Denise heb ik hier hetzelfde probleem net zoals met wimbledon toen ik een prijs pakte.
Door een of andere reden bet777 snapt het ook niet bestaat mijn oude account niet meer en heb ik een nieuwe aan moeten maken met hun goedkeuring.
mijn nieuwe gebruikersnaam is: mpmaster1.

Ik hoor het wel of je er nog wat mee kan.

Groeten,

Mike


Gelukkig sponsort betfirst de poule, en niet bet777 (a)


Haha gelukkig, dat scheelt weer :)
0 Vind ik leuk's
Pff dat meen je niet, 7e in Wimbledon en 4e nu in de Tour, en altijd net naast dagprijzen jak! :(
0 Vind ik leuk's
Vijfde geworden, ook net geen top 3 dus.

Drie verkeerde keuzes gemaakt:
- Froome niet opstellen in rit 11 (terwijl ik hem meestal wel opstelde als aanvulling in massasprints)
- Pauwels niet opgesteld in rit 12 naar de Mont Ventoux. Ik dacht dat de favorieten er voor zouden gaan en dus een aanvaller als Pauwels geen kans zou maken.
- Verder Pantano niet opgesteld in etappe 17
0 Vind ik leuk's
robs234:
Vijfde geworden, ook net geen top 3 dus.

Drie verkeerde keuzes gemaakt:
- Froome niet opstellen in rit 11 (terwijl ik hem meestal wel opstelde als aanvulling in massasprints)
- Pauwels niet opgesteld in rit 12 naar de Mont Ventoux. Ik dacht dat de favorieten er voor zouden gaan en dus een aanvaller als Pauwels geen kans zou maken.
- Verder Pantano niet opgesteld in etappe 17


Ach, die fouten maakt iedereen. Zelfs de winnaar van de poule heeft meer dan 200 punten laten liggen kan ik je zeggen ;-)

En je hebt nog 2 dagprijzen binnengefietst, gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
barcasportz:

Ach, die fouten maakt iedereen. Zelfs de winnaar van de poule heeft meer dan 200 punten laten liggen kan ik je zeggen


Zeker waar. Congrats met je eerste plek!
0 Vind ik leuk's
robs234:
Vijfde geworden, ook net geen top 3 dus.

Drie verkeerde keuzes gemaakt:
- Froome niet opstellen in rit 11 (terwijl ik hem meestal wel opstelde als aanvulling in massasprints)
- Pauwels niet opgesteld in rit 12 naar de Mont Ventoux. Ik dacht dat de favorieten er voor zouden gaan en dus een aanvaller als Pauwels geen kans zou maken.
- Verder Pantano niet opgesteld in etappe 17


Begreep ook niet zo goed waarom je Dan Martin + Alaphilippe hebt opgesteld in de laatste etappe.

Zelfde geldt voor Barcasportz trouwens om Dan Martin op te stellen en niet bijv Yates.

Ik begrijp dat jullie inspeelden op een overwinning van Kittel, ik ook want had hem captain :(, maar Yates leverde 10 zekere punten op terwijl Dan Martin en Alaphilippe afhankelijk waren van winst Kittel.

Geluk bij een ongeluk dan maar dat ik Kittel kopman had en niet Sagan, want anders was ik 4e geworden.

Barca gratz met de overwinning! Verder ook Robbinho knap gedaan, zowel Contador en Pinot in je selectie en toch zo hoog eindigen. Als Contador toch eens op z'n fiets was blijven zitten... maar as is verbrande turf :d
0 Vind ik leuk's
wollage:
robs234:
Vijfde geworden, ook net geen top 3 dus.

Drie verkeerde keuzes gemaakt:
- Froome niet opstellen in rit 11 (terwijl ik hem meestal wel opstelde als aanvulling in massasprints)
- Pauwels niet opgesteld in rit 12 naar de Mont Ventoux. Ik dacht dat de favorieten er voor zouden gaan en dus een aanvaller als Pauwels geen kans zou maken.
- Verder Pantano niet opgesteld in etappe 17


Begreep ook niet zo goed waarom je Dan Martin + Alaphilippe hebt opgesteld in de laatste etappe.

Zelfde geldt voor Barcasportz trouwens om Dan Martin op te stellen en niet bijv Yates.

Ik begrijp dat jullie inspeelden op een overwinning van Kittel, ik ook want had hem captain :(, maar Yates leverde 10 zekere punten op terwijl Dan Martin en Alaphilippe afhankelijk waren van winst Kittel.

Geluk bij een ongeluk dan maar dat ik Kittel kopman had en niet Sagan, want anders was ik 4e geworden.

Barca gratz met de overwinning! Verder ook Robbinho knap gedaan, zowel Contador en Pinot in je selectie en toch zo hoog eindigen. Als Contador toch eens op z'n fiets was blijven zitten... maar as is verbrande turf :d


Dat had inderdaad een reden. Ik verwachtte Martin eigenlijk ook in de top 20 omdat hij maar 4 seconde nodig had om 2 plaatsen op te schuiven in het klassement. Helaas werd ie 25e + de mogelijke teampunten van kittel ja. Achteraf beter voor Yates kunnen kiezen ja.
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 25 jul. 2016 om 10:38
Zodra ik alle ontbrekende data van Scorito heb ontvangen, zal ik de definitieve ranglijsten posten.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
3e, en dan nog 1 etappe vergeten in te vullen ook :-$
Had liever een etappe gehad eerlijk gezegd :p
0 Vind ik leuk's
barcasportz:

Dat had inderdaad een reden. Ik verwachtte Martin eigenlijk ook in de top 20 omdat hij maar 4 seconde nodig had om 2 plaatsen op te schuiven in het klassement. Helaas werd ie 25e + de mogelijke teampunten van kittel ja. Achteraf beter voor Yates kunnen kiezen ja.


Ik had gelezen dat er geen tijdsverschillen konden ontstaan op de meet, maar dat de tijd gepakt werd vanaf een eerder punt in de rit. Maar goed, het maakt allemaal niet meer uit. Je staat mooi bovenaan!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.