Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: VW in het geel: 100% stortingsbonus + Tour de France Poule




Beste leden,

Het Europees Kampioenschap in Frankrijk is in volle gang, maar ook de Tour de France komt er weer aan. En dat betekent natuurlijk: een subpoule, mét heerlijke prijzenpot :-)

Verder krijg je van de sponsor van de subpoule, Betfirst, een prachtige 100% stortingsbonus, zowel voor nieuwe áls bestaande klanten.

Uiteraard exclusief voor leden van Voetbalwedden.net.

Tour de France Poule
De Tour de France gaat zaterdag 2 juli om 12.50 van start. Weet jij precies welke renners hoge ogen gooien? Doe dan mee aan de subpoule en maak kans op die dikke prijzenpot t.w.v. 750 euro - met als absolute hoofdprijs een Xbox one!

Wat moet je doen?

1 - Ga naar de actiepagina
2 - Vul je Betfirst gebruikersnaam en Scorito gebruikersnaam in
3 - Druk op opslaan
4 - Meld je aan voor de Scorito poule via de link op de actiepagina (deze verschijnt nadat je op opslaan hebt gedrukt)
5 - Wij voegen je vervolgens binnen 72 uur toe

Hoe werkt de sportpoule?

Je stelt een team van twintig wielrenners samen met een budget van €53 miljoen. Per ronde ontvang je punten voor je spelers. Diegene die de meeste punten pakt, wint de game én de Xbox One!

Daarnaast winnen de etappewinnaars een €25,- free bet. Je kunt dus tot aan het einde van de Tour de France mee strijden voor de prijzen, ook al lig je een straatlengte achter.

Wat kun je winnen?
Er zijn in totaal 21 etappes en iedere etappewinnaar ontvangt een freebet t.w.v. €25,-.

De drie personen die aan het einde van de Tour de France bovenaan staan in het algemeen klassement, krijgen extra prijzen. Te weten:

#1: Xbox One 500GB FIFA16 Bundle
#2: Tour de France 2016 game (Xbox One / PS4)
#3: Bobshop cadeaubon t.w.v. 20 euro


NB mocht er een gelijke stand voorkomen, dan zal er worden geloot tussen de winnaars.

100% stortingsbonus voor nieuwe én bestaande Betfirst klanten

Alle nieuwe én bestaande Betfirst klanten kunnen gebruikmaken van een exclusieve 100% stortingsbonus, tot een maximum van €50,-. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is de stappen op deze actiepagina te doorlopen. Op deze pagina vind je ook de actievoorwaarden en de veelgestelde vragen.

Tot wanneer kun je meedoen?
De inschrijving voor de Scorito poule eindigt op 2 juli om 12:00 uur. De campagne voor de 100% bonus van Betfirst eindigt op 10 juli om 23:59 uur.

Wat zijn de rondspeelvoorwaarden van de bonus?
Om het bonusgeld vrij te spelen, moet je het stortingsbedrag plus de bonus twee keer rondspelen. Dit betekent dat je, als je €50,- stort, je €100,- op je account krijgt. Dit bedrag moet je twee keer inzetten (dus in totaal €200,-) op odds van minimaal 1.50. In een combibet moeten alle odds op minstens 1.50 zitten. Je hebt 30 dagen de tijd om je bonus vrij te spelen.

Vragen? Stel ze gerust in dit topic, maar lees wel eerst even de voorwaarden en veelgestelde vragen door. Misschien vind je daar al een antwoord op je vraag!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 14-06-2016 07:21 Acties en spellen
in 14-06-2016 07:21 Acties en spellen
86 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 25 jul. 2016 om 13:08
Voorlopige eindstanden:

Etappes

Etappe 1 ElNino666
Etappe 2 Berg10
Etappe 3 Bolleboos83
Etappe 4 bethjen
Etappe 5 Nestiaan
Etappe 6 Bolleboos83
Etappe 7 wolfvdb81
Etappe 8 daavid070 / michiel2304 (split pot)
Etappe 9 frankydk
Etappe 10 Do.de.Pro
Etappe 11 nickpils
Etappe 12 patpgwscorito
Etappe 13 Geurkink
Etappe 14 pils1
Etappe 15 JorisFR / Robs234 (split pot)
Etappe 16 Geurkink
Etappe 17 erikb1990
Etappe 18 Baz1ng
Etappe 19 Robs234
Etappe 20 Robs234 / denzarius (split pot)
Etappe 21 Kortjuh_93

Algemeen klassement:

#1 barcasportz
#2 robbinho7
#3 Jurian95

Zodra betfirst de gebruikersnamen heeft gecontroleerd, worden de prijzen uitgekeerd

Van de nummers #1, #2 en #3 uit het algemeen klassement ontvang ik graag de adresgegevens, zodat we prijzen ook ergens heen kunnen sturen :-)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 26 jul. 2016 om 13:47
^ alle etappe-prijzen zijn ondertussen verwerkt.

Van de nummers #2 en #3 van het algemeen klassement ontvang ik nog graag de adresgegevens in een pm :-)

#1 Xbox One wordt deze week nog besteld en zal dus volgende week wel worden geleverd.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Ah, Mooi mooi! :) :)
0 Vind ik leuk's
wollage:
barcasportz:

Dat had inderdaad een reden. Ik verwachtte Martin eigenlijk ook in de top 20 omdat hij maar 4 seconde nodig had om 2 plaatsen op te schuiven in het klassement. Helaas werd ie 25e + de mogelijke teampunten van kittel ja. Achteraf beter voor Yates kunnen kiezen ja.


Ik had gelezen dat er geen tijdsverschillen konden ontstaan op de meet, maar dat de tijd gepakt werd vanaf een eerder punt in de rit. Maar goed, het maakt allemaal niet meer uit. Je staat mooi bovenaan!
Klopte ook niet, dat doen ze soms alleen als de Champs Elysees spekglad is door de regen.

Gegevens verstuurd overigens

0 Vind ik leuk's
Wanneer komt de volgende bonus van voetbalwedden? (h)
0 Vind ik leuk's
Jammer te laat aangemeld op deze site
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.