Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: VW in het wit: 100% stortingsbonus + Wimbledon Poule



Beste leden,

We hebben natuurlijk al een leuke Tour de France Poule lopen, maar tennis-liefhebbers willen we uiteraard niet buitensluiten. Dus óók voor Wimbledon hebben we Poule gestart :-)

Verder kun je gebruikmaken van een exclusieve bet777 stortingsbonus (100%), dit keer met een max van 100 euro!

Uiteraard exclusief voor leden van Voetbalwedden.net.

Wimbledon Poule
Wimbledon gaat maandag 27 juni van start. Gooit Kiki wederom hoge ogen? Of volgen er dit keer andere verrassingen? Bewijs je kennis en win een van die dikke prijzen - met als absolute hoofdprijs een Xbox one!

Wat moet je doen?

1 - Ga naar de actiepagina
2 - Vul je Bet777 gebruikersnaam en Scorito gebruikersnaam in
3 - Druk op opslaan
4 - Meld je aan voor de Scorito poule via de link op de actiepagina (deze verschijnt nadat je op opslaan hebt gedrukt)
5 - Wij voegen je vervolgens binnen 72 uur toe


Hoe werkt de sportpoule?
Je stelt een team van twintig tennissers samen: 10 heren en 10 dames. Per ronde ontvang je punten voor je spelers. Diegene die de meeste punten pakt, wint de game én de Xbox One!

Daarnaast winnen de rondewinnaars een €75,- free bet. Je kunt dus tot aan het einde van het toernooi een van de prijzen in de wacht slepen, ook al lig je een straatlengte achter.

Wat kun je winnen?
Er zijn in totaal 7 rondes en iedere rondewinnaar ontvangt een freebet t.w.v. €75,-.

De drie personen die aan het einde van het toernooi bovenaan staan in het algemeen klassement, krijgen extra prijzen. Te weten:

#1: Xbox One 500GB FIFA16 Bundle
#2: Formule 1 2016 game (Xbox One / PS4)
#3: Tennisdirect cadeaubon t.w.v. 20 euro

NB mocht er een gelijke stand voorkomen, dan zal er worden geloot tussen de winnaars.

100% stortingsbonus voor nieuwe én bestaande bet777 klanten

Alle nieuwe én bestaande bet777 klanten kunnen gebruikmaken van een exclusieve 100% stortingsbonus, tot een maximum van €100,-. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is de stappen op deze actiepagina te doorlopen. Op deze pagina vind je ook de actievoorwaarden en de veelgestelde vragen.

Tot wanneer kun je meedoen?
De inschrijving voor de Scorito poule eindigt op maandag 27 juni om 12:30 uur. De campagne voor de 100% bonus van Bet777 eindigt op 10 juli om 23:59 uur.

Wat zijn de rondspeelvoorwaarden van de bonus?
Om het bonusgeld vrij te spelen, moet je het stortingsbedrag plus de bonus drie keer rondspelen. Dit betekent dat je, als je €100,- stort, je €200,- op je account krijgt. Dit bedrag moet je drie keer inzetten (dus in totaal €600,-) op odds van minimaal 1.70. In een combibet moeten alle odds op minstens 1.70 zitten. Je hebt 30 dagen de tijd om je bonus vrij te spelen.

Vragen? Stel ze gerust in dit topic, maar lees wel eerst even de voorwaarden en veelgestelde vragen door. Misschien vind je daar al een antwoord op je vraag!

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 20-06-2016 13:19 Acties en spellen
in 20-06-2016 13:19 Acties en spellen
124 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
retsleppa:
Correctie: ik heb alles goed in ronde 1 :D :D :D


Aardig wat mensen volgens mij. Ik moet alleen Stephens nog voor de maximale score :D
0 Vind ik leuk's
Erg veel mensen ja. Ik heb even gekeken naar de eerste veertig van het klassement. Vier hebben er al de maximale 640 punten en 23 anderen kunnen er nog opkomen
0 Vind ik leuk's
Denise92,
Je kunt wel achter de gegevens komen van de eerste ronde als je contact opneemt met Scorito. Ik heb daar al over geïnformeerd maar ze geven niet de gegevens zomaar af aan de gebruikers (zoals ik, maar wel aan jullie)
0 Vind ik leuk's
robs234:
Erg veel mensen ja. Ik heb even gekeken naar de eerste veertig van het klassement. Vier hebben er al de maximale 640 punten en 23 anderen kunnen er nog opkomen


Ik heb zelf ook nog alles goed, en sta zelfs 77e. Er moeten nog 3 eerste ronde partijen gespeeld worden voor mij. Zullen er dus echt een hoop zijn die alles goed hebben.
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 30 jun. 2016 om 08:01
jellevanderlinden:
Denise92,
Je kunt wel achter de gegevens komen van de eerste ronde als je contact opneemt met Scorito. Ik heb daar al over geïnformeerd maar ze geven niet de gegevens zomaar af aan de gebruikers (zoals ik, maar wel aan jullie)


Top (y)

Ik zal als ronde 1 en 2 afgelopen zijn even een overzichtje vragen.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
De captain zal wel bepalen wie 1e wordt, als je iemand van D heb krijg je meer bonus dan iemand van A
0 Vind ik leuk's
mokum001:
De captain zal wel bepalen wie 1e wordt, als je iemand van D heb krijg je meer bonus dan iemand van A


Bijne iedereen gebruikt ook een d speler de eerste ronde zag ik
0 Vind ik leuk's
Maar hoe verder de ronde hoe moeilijker het wordt een goede captain te vinden van D
Tweede ronde is waarschijnlijk nog te doen een D-captain, maar daarna moet je echt de verrassing van de d-spelers hebben in je team (waar je het spel mee wint)
0 Vind ik leuk's
Alleen Ostapenko kwijt, was nog aan het twijfelen tussen haar en Kiki oops
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Deze ronde begint meteen slecht met al 2 uitvallers (D+C categorie)
- Pliskova C
- Garcia D, bijna captain gemaakt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.