Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW Prijsvragen: vragen en/of opmerkingen

Beste leden,

Het heeft eventjes geduurd.. en het is nog niet helemaal zoals het moet zijn... maaaaar we hebben de nieuwe opzet voor de VW prijsvragen (alvast) online gezet!

De tijd van vragen copy-pasten alvorens in te kunnen vullen is hiermee (definitief) voorbij! En ja we gaan het visueel nog mooi maken ;-) maar we willen eerst graag een test-run houden (wel met écht prijzengeld natuurlijk) en van jullie horen wat er eventueel nog anders kan/moet in jullie ogen.

De prijsvraag is in samenwerking met netbet, wat helaas betekent dat Belgische leden dit keer niet mee kunnen doen. Uiteraard gaan we dat met de volgende prijsvragen meer-dan-goedmaken.

Voor ons wordt het in ieder geval een stuk makkelijker - helemaal het nakijk-gedeelte.

Give it a go!

Hup hup naar de prijsvraag

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 24-09-2015 07:53 Acties en spellen
in 24-09-2015 07:53 Acties en spellen
182 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-support:
De uitslag is bekend! Maar eerst een paar feitjes: er eindigde geen enkele wedstrijd in de laatste speelronde in de Eredivisie in een gelijkspel en gemiddeld werden er vijf doelpunten per wedstrijd gemaakt. De enige Belgische wedstrijd in onze prijsvraag eindigde dan wél weer in een gelijkspel.

Dit zijn de winnaars geworden:

1. fucija (€50)
2. dalek (€25)
3. klijn4 (€10)

Van harte gefeliciteerd! Jullie gebruikersnamen zijn doorgegeven aan betfirst. (y)


Ik heb contact gehad met Betfirst, maar volgens Tim (helpdesk)
Zijn de gebruikersnamen nog niet doorgegeven?
Kan dit kloppen?
Ik moest jullie hierover contacteren omdat hun mij niet verder konden helpen.

Alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
vw-support:
De uitslag is bekend! Maar eerst een paar feitjes: er eindigde geen enkele wedstrijd in de laatste speelronde in de Eredivisie in een gelijkspel en gemiddeld werden er vijf doelpunten per wedstrijd gemaakt. De enige Belgische wedstrijd in onze prijsvraag eindigde dan wél weer in een gelijkspel.

Dit zijn de winnaars geworden:

1. fucija (€50)
2. dalek (€25)
3. klijn4 (€10)

Van harte gefeliciteerd! Jullie gebruikersnamen zijn doorgegeven aan betfirst. (y)


Ik heb contact gehad met Betfirst, maar volgens Tim (helpdesk)
Zijn de gebruikersnamen nog niet doorgegeven?
Kan dit kloppen?
Ik moest jullie hierover contacteren omdat hun mij niet verder konden helpen.

Alvast bedankt.


^ Volgens mij is je naam gewoon goed doorgegeven. Maar we vragen het wel even voor je na.
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.