Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW Special: subleague voor de diehards! (>500 reputatiepunten)


We zetten onze actieve leden graag in het zonnetje! Vanaf vandaag is een subleague geopend voor leden die in het bezit zijn van 500 of meer reputatiepunten. Zij mogen in deze subleague een prijzenpot van bijna ?‚?500 verdelen!?


Let op: de subleague begint op 1 maart. Heb jij nog niet genoeg punten? Ga dan op jacht naar meer punten en zorg dat je in deze subleague prijzen aan de haak slaat!


Ben je benieuwd hoe je aan reputatiepunten komt? Klik rechtsboven op je gebruikersnaam en ga naar 'Achievements'. Op deze pagina zie je de achievements die je bijna hebt behaald en welke nog beschikbaar zijn.


Al wel in het bezit van 500 of meer reputatiepunten? Schrijf je direct in!

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 22-02-2019 12:52 Acties en spellen
in 22-02-2019 12:52 Acties en spellen
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50


We zetten onze actieve leden graag in het zonnetje! Vanaf vandaag is een subleague geopend voor leden die in het bezit zijn van 500 of meer reputatiepunten. Zij mogen in deze subleague een prijzenpot van bijna ?‚?500 verdelen!?


Let op: de subleague begint op 1 maart. Heb jij nog niet genoeg punten? Ga dan op jacht naar meer punten en zorg dat je in deze subleague prijzen aan de haak slaat!


Ben je benieuwd hoe je aan reputatiepunten komt? Klik rechtsboven op je gebruikersnaam en ga naar 'Achievements'. Op deze pagina zie je de achievements die je bijna hebt behaald en welke nog beschikbaar zijn.


Al wel in het bezit van 500 of meer reputatiepunten? Schrijf je direct in!

Bericht gewijzigd door Support op Wed 27 Feb 2019, 08:43
3 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.