Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW Verdubbelingsspel

Ik weet nog van eerder dat er hier altijd een verdubbelingsspel was. Is het een idee om hier weer mee te beginnen want het leek me altijd erg leuk om aan mee te doen.
Ik weet niet of er een specifieke reden voor was om er mee te stoppen of dat het spel gewoon niet meer leuk was, maar ik wou even kijken of er genoeg animo zou zijn om hier weer mee te beginnen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mutuer
Country flagmutuer in 29-12-2011 12:32 Acties en spellen
in 29-12-2011 12:32 Acties en spellen
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kieft8:
Ja, met 60 deelnemers word het wel overvol, maar misschien wil Mutuer de organisatie wel opzich nemen en kunnen we het beste met 20 of 25 personen dit toernooi gaan houden, om het zo overzichtelijk mogelijk te houden.

indien mogelijk zou ik graag willen deelnemen ,Die euro was fictief en je hoefde hem dus niet echt in te zetten.
maar waarom niet echt inzetten ?er zullen wel leden afvallen met een wedstrijdje onjuist wedden .
Mijn mening ,laat iedereen maar deelnemen ,de beste zullen verder blijven gaan .
grt Fre'
0 Vind ik leuk's
Indien mogelijk had ik ook graag meegedaan
0 Vind ik leuk's
Nou wat doen we er mee? Wil iemand uit de Crew dit op zich nemen?
0 Vind ik leuk's
mutuer:
Nou wat doen we er mee? Wil iemand uit de Crew dit op zich nemen?

Dit gaat besproken worden als de vakantie weer voorbij is en iedereen van de crew weer aanwezig is. Ik ga zelf nog naar Newcastle-Man U dus ben daarna weer volop aanwezig. Even afwachten nog totdat hier meer over bekend is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
mutuer:
Nou wat doen we er mee? Wil iemand uit de Crew dit op zich nemen?
Dit gaat besproken worden als de vakantie weer voorbij is en iedereen van de crew weer aanwezig is. Ik ga zelf nog naar Newcastle-Man U dus ben daarna weer volop aanwezig. Even afwachten nog totdat hier meer over bekend is.

Oh ok! Veel plezier, lijkt me een mooie wedstrijd (y)
0 Vind ik leuk's
maak je een paar mooie foto's voor ons wedden?? veel plezier!!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.