Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wie is deze voetballer? Raad het en win 60 euro

Beste VW'ers,
Daar zijn we weer met een nieuwe prijsvraag! Hierbij is het de bedoeling dat jullie moeten raden welke voetballer dit is uit een Europese competitie. Zien wij de juiste naam er tussen staan dan stopt de prijsvraag direct.
Sponsor van de prijsvraag:
Bwin, één van de beste bookmakers ter wereld!

Orginele foto:

Regels:
Iedereen die een account op voetbalwedden.net heeft mag meedoen aan deze prijsvraag. Per deelnemer mag je per dag één antwoord geven.Je geeft één naam per post.
Voorbeeld:
Post 1: Messi
Post 2: Xavi
Indien je je forumpost bewerkt (wat niet mag) zal de 'bewerk datum' als nieuwe datum worden gezien! Je doet dan niet meer mee voor de prijs! Overleggen in het forum mag altijd. Wij nemen contact op met de eventuele winnaar.
Is het aankomende donderdag nog niet geraden dan zal er een tip volgen.
Heel veel succes!
Update: Deze prijsvraag is gewonnen door 'streetwatch'. Hij/zij wint 60 euro op zijn/haar Bwin account. Gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 14-03-2011 15:48 Acties en spellen
in 14-03-2011 15:48 Acties en spellen
85 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik blijf erbij dat het Thierry Henry is en ik schakel een advocaat in.
0 Vind ik leuk's
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
Overigens, vw-crew,
Als je handig bent met foto-bewerkingssoftware heb je een groot voordeel bij dit soort prijsvragen.
0 Vind ik leuk's
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
de volgende keer ga ik met de prijs gaan lopen :)
0 Vind ik leuk's
nice vind ik dan, goed gezien!
0 Vind ik leuk's
toto-moto:
Overigens, vw-crew,
Als je handig bent met foto-bewerkingssoftware heb je een groot voordeel bij dit soort prijsvragen.

Dat klopt zeker Toto-Moto zelfs dan lijkt het ook nog lastig te zien. Als dat helemaal niet zou kunnen dan zou de speler ook nooit geraden worden zoveel keuze uit voetballers niet normaal meer :s
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.