Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Win €50 speelgeld! Welke tijd schaatst Kramer? (10km)


Prijsvraag: welke tijd schaatst Kramer? (Deelname tot donderdag 15 februari 11.59 uur)


Net zoals voorafgaande aan de 5km, hebben we ook voor de 10km een leuke prijsvraag in petto! Sven Kramer was tijdens de 5km al oppermachtig, maar herhaalt hij dit kunstje ook bij langste schaatsafstand?


In samenwerking met Betfirst bieden we een toffe prijsvraag. Weet jij op welke tijd Kramer binnenkomt? Dan pak jij ?‚?50 speelgeld bij Betfirst! Uiteraard behoor je hier wel een Betfirst account voor te hebben.


Post in dit topic de tijd die jij in gedachten hebt. Bijvoorbeeld: 'Sven Kramer: 12.36,30'. Meer hoef je niet te doen. Maandag maken we de winnaar bekend!


We vragen je in dit topic te antwoorden met de tijd in minuten, seconden en honderdsten. Bijvoorbeeld: 12.36,30 (M.SS,HH). Hij of zij die dit raadt ontvangt ?‚?50 speelgeld bij Betfirst. Is de tijd niet goed geraden? Dan ontvangt degene die het dichtst bij zat de waardebon. De kans is klein, maar mochten er twee winnende inzendingen zijn, wordt er geloot.


Hoe doe je mee?

  1. Al een Betfirst account?
  2. Plaats je inzending in dit topic


Nog geen Betfirst account?

  1. Maak via deze link een account aan
  2. Plaats je inzending in dit topic


Op het moment van inzenden, behoor je een geldig Betfirst account te hebben. Als je na het inzenden een account aanmaakt bij Betfirst, is je deelname helaas niet geldig.


Heb je nog geen Betfirst account? Pak de dikke welkomstbonus (stort ?‚?50, ontvang ?‚?150)!


Betfirst biedt momenteel een zeer fraaie welkomstbonus. Stort een bedrag van ?‚?50 en gebruik daarbij de code?BETFIRST100?en ontvang ?‚?150 op je Betfirst account. De voorwaarden zijn meer dan gunstig, want je hoeft het bedrag (storting + bonus) maar twee keer rond te spelen op odds van 1.40 of hoger.?Dikke prima wat ons betreft!


Maak hier gebruik van de bonus!

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar PromoPeter
Country flagPromoPeter in 14-02-2018 13:21 Acties en spellen
in 14-02-2018 13:21 Acties en spellen
44 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

12.52.18 voor Sven

0 Vind ik leuk's

Kramer: 12.51,33

0 Vind ik leuk's

Nou, nou, nou! Wat een vreemde, maar enerverende race. Een klein beetje goud, want Canadees Ted-Jan Bloemen is in Nederland geboren.


Dat maakt jullie natuurlijk niet uit. Mats is de winnaar van deze prijsvraag! Hij zat met 12.58,75 het dichtste bij de tijd van Sven Kramer (13.01,02). Mats, van harte!


Er zal contact met je worden opgenomen over je prijs: €50 speelgeld bij Betfirst.

0 Vind ik leuk's
Wil jij geen enkele bonus meer missen? Volg me en ik ga je niet teleurstellen!
Op do. 15 feb. 2018, 14:08 schreef PromoPeter:

Nou, nou, nou! Wat een vreemde, maar enerverende race. Een klein beetje goud, want Canadees Ted-Jan Bloemen is in Nederland geboren.

Ik ben benieuwd of Ted Jan Bloemen ook deze 10km gouden plak had gewonnen als hij gewoon Nederlander was gebleven.

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.