Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WINACTIE: Feyenoord - PSV (voorspel & win €50,- speelgeld bij Betfirst!)


WINACTIE: Feyenoord - PSV: wat wordt de eindstand en in welke minuut valt het eerste doelpunt? (Deelname tot zondag 25 februari 14.29 uur)


Er staat weer een mooie Eredivisie wedstrijd voor de deur: de Rotterdammers mogen koploper PSV in De Kuip ontvangen. In samenwerking met Betfirst hebben wij hier een toffe prijsvraag aan gekoppeld! Weet PSV het verschil van vijf punten op Ajax vast te houden? Of snoept Feyenoord punten van de koploper af?


Raad je de eindstand van Feyenoord - PSV en weet je in welke minuut het eerste doelpunt valt? Dan pak jij ?‚?50 speelgeld bij Betfirst! Uiteraard behoor je hier wel een Betfirst account voor te hebben.


Laat in dit topic weten welke eindstand en welke minuut voor de eerste goal jij voorspelt. Bijvoorbeeld: ?€˜FEY - PSV: 1-1, minuut 23?€™, dat is alles!?Maandag 26 februari maken we de winnaar bekend.


We vragen je in dit topic te antwoorden met de verwachte eindstand in cijfers, bijvoorbeeld: FEY - PSV (1 - 1) en vervolgens in welke minuut het eerste doelpunt zal vallen in gehele minuten, bijvoorbeeld: het eerste doelpunt valt in de 12e minuut. (Dit is de tijd tussen vanaf 11 minuten naar 12 minuten). Diegene die de eindstand goed heeft geraden en vervolgens ook de juiste minuten voor het eerste doelpunt heeft gegeven, wint ?‚?50 speelgeld bij Betfirst. Is de tijd niet goed geraden? Dan ontvangt degene die het dichtst bij zat ontvangt ?‚?50,- speelgeld bij Betfirst. De kans is klein, maar mochten er meerdere winnaars zijn, dan zal er worden geloot.


Hoe doe je mee?


Heb je al een Betfirst account? Plaats je inzending in dit topic

Heb je nog geen Betfirst account? Maak via deze link een account aan en plaats vervolgens je inzending in dit topic.


Op het moment van inzenden, behoor je een geldig Betfirst account te hebben. Als je na het inzenden een account aanmaakt bij Betfirst, is je deelname helaas niet geldig.


Heb je nog geen Betfirst account? Pak de dikke welkomstbonus (stort ?‚?50, ontvang ?‚?150)!


Betfirst biedt momenteel een zeer fraaie welkomstbonus. Stort een bedrag van ?‚?50 en gebruik daarbij de code BETFIRST100 en ontvang ?‚?150 op je Betfirst account. De voorwaarden zijn meer dan gunstig, want je hoeft het bedrag (storting + bonus) maar twee keer rond te spelen op odds van 1.40 of hoger. Dikke prima wat ons betreft!


Maak hier gebruik van de bonus!

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar PromoPeter
Country flagPromoPeter in 21-02-2018 14:48 Acties en spellen
in 21-02-2018 14:48 Acties en spellen
139 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

3-1 24ste minuut

0 Vind ik leuk's

2 2 14min Feyenoord psv .....

0 Vind ik leuk's

FEY - PSV 1-0 minuut 73'

0 Vind ik leuk's

1-1 25e minuut

0 Vind ik leuk's

1-0 72 minuut

0 Vind ik leuk's
Op zo. 25 feb. 2018, 12:21 schreef tipelo:

2-2 23e minuut

nou de 23e minuut is goed haha

0 Vind ik leuk's

2-2 8e minuut

0 Vind ik leuk's

Eindstand 0-0 eerste doelpunt 22mij feyenoord

1 Vind ik leuk's
rijk in het hart

In een spannende wedstrijd was PSV over het geheel gezien de betere partij. De 1-3 overwinning was wat dat betreft meer dan terecht! Er waren drie leden die 1-3 hadden voorspeld. Het eerste doelpunt van de wedstrijd viel in de 23ste minuut. Svenm zat behoorlijk dichtbij, aangezien hij had verwacht dat de eerste treffer in de 25ste minuut zou vallen. Hij is hierdoor de winnaar van deze voorspelwedstrijd geworden! Van harte!


Svenm, er wordt contact met je opgenomen, zodat de prijs in goede orde wordt ontvangen. Middels deze weg nodig ik alle leden uit om het forum goed in de gaten te houden, want ik kom ongetwijfeld weer langs met een leuke actie. Bedankt voor het spelen en tot snel!

0 Vind ik leuk's
Wil jij geen enkele bonus meer missen? Volg me en ik ga je niet teleurstellen!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.