Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WINACTIE: TOUR DE FRANCE - Wie pakt welke trui? (Voorspel & win €100,-)



Tour de France 2018 - Wie pakt welke trui?


De mooiste wielerronde staat op het punt te beginnen! Drie weken zijn we weer in de ban van de grootste en meest hectische koers van het jaar: de Tour de France.

Brengt Froome het geel ook dit jaar weer naar Parijs?


Voor de start van dit zomerse spektakel hebben we een toffe winactie voor jullie:


Voorspel wie welke trui wint en maak kans op ?‚?100 speelgeld bij Betfirst!?


Onder alle juiste antwoorden wordt een winnaar geloot.

De winnaar wordt maandag 30 juli 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.


Hoe doe je mee?


Plaats voor zaterdag 7 juli 10:59 jouw voorspelling in dit topic.

Raad wie de winnaars zullen zijn van de gele- (winnaar algemeen klassement),

de groene- (winnaar puntenklassement) en de bolletjestrui (winnaar bergklassement) en maak kans!


Bijvoorbeeld:


  • Gele trui: Chris Froome
  • Groene trui: Michael Matthews
  • Bolletjes trui: Warren Barguil


Veel succes!



Voorwaarden?


  1. Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Maak dan gebruik van de aantrekkelijke welkomstbonus van ?‚?100!
  2. Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  3. Het doorgeven van je antwoord kan tot zaterdag 7 juli 10:59
  4. Actie is geldig voor Belgen en Nederlanders

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 6-07-2018 07:50 Acties en spellen
in 6-07-2018 07:50 Acties en spellen
77 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Gele trui: Vicenzo Nibali

Groene trui: Peter Sagan

Bolletjes trui: Majka

0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit

Geel: Froome

Groen: Sagan

Bolletjes: Majka

0 Vind ik leuk's

Geel bardet

Groen gaviria

Bollen barguil

0 Vind ik leuk's

Geel: Froome

Groen: Sagan

Bolletjes: Barguil


0 Vind ik leuk's

Geel: Quintana

Groen: Gaviria

Bolletjes: Roglic

0 Vind ik leuk's

Geel: Domoulin

Groen: Sagan

Bolletjes: Barguil

0 Vind ik leuk's

Drie weken lang waren we in de ban van de Tour de France. Deze 105e editie zat vol met mooie blikvangers, waaronder een zware kasseienrit van vijftien stroken,

een etappefinish op de top van de Alpe d'Huez en een Koninginnenrit met vier flinke beklimmingen!


Dit jaar is niet Chris Froome, maar zijn ploeggenoot Geraint Thomas de winnaar van de Tour de France 2018! Hij gaat met de gele trui naar huis.

Tom Dumoulin wist een prachtige tweede plaats naast hem te bemachtigen en Chris Froome werd derde. Met een tweede plek heeft Dumoulin de eerste

Nederlandse podiumplek bemachtigd na een derde plaats van Erik Breukink in 1990.

De groene trui is dit jaar voor de zesde keer gewonnen door Peter Sagan en evenaart hiermee het Tourrecord van de Duitse Erik Zabel.

De Franse Julian Alaphilippe wist voor het eerst in zijn carrière met de Bolletjestrui naar huis te gaan.


Helaas wist niemand deze verrassende eindstand juist te voorspellen, maar we hopen dat iedereen heeft genoten van deze bijzondere Tour!


0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.