Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Aantal problemen met de site

Hoi allen,

Sinds een tijdje heb ik steeds problemen met tips plaatsen via Google Chrome. Het eerste probleem is dat je altijd als je bij een tip op het duimpje drukte, bijna meteen je tip meespelen. Het formulier werd voor je ingevuld, nu moet je alles zelf opnieuw invullen wat dus enige tijd en moeite kost (zoeken e.d.). Het volgende probleem dat optreedt, in ieder geval bij mij, is dat dan het formulier laden erg veel moeite kost en erg langzaam gaat.

Het tweede probleem is dat ik de WK tips van diezelfde dag niet meer kan spelen.. (Zie afbeelding hieronder)



Het derde probleem is de chat, deze laadt vaak niet bij mij, blijft vaak steken op een soort van "laad" schermpje, mocht hij wel laden dan vernieuwt/ververst hij de chat niet automatisch. Dan moet ik zelf de pagina refreshen of naar een andere pagina browsen om de nieuwste messages te zien..



Het chat "probleem" treedt op bij Google Chrome én Mozilla Firefox, het tippen werkt soms wel en soms niet met Firefox..

Nu weet ik niet of ik de enige met deze probleem ben.. Maar het is verrekte irritant, zeker omdat Chrome mijn standaardbrowser is :).

P.S. Mijn internetverbinding is gewoon prima, en toch laadt de VW.net site redelijk vaak heel slecht.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dennicism
Country flag dennicism in 24-06-2014 14:06 Algemeen
in 24-06-2014 14:06 Algemeen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hee dennicism,

Wat vervelend maar we gaan er alles aan doen om het te verhelpen. Zou je ten eerste eens al je tijdelijke internetbestanden en cookies willen verwijderen en het daarna opnieuw proberen.

Vraag:
Vanaf welke locatie probeer je een tip te plaatsen uit screenshot 1? Kan je een url geven, dat maakt het voor ons iets makkelijker.

Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Avatar dennicism
dennicism Topic starter Geplaatst 24 Jun 2014 om 16:11
Ik speel de tips altijd via https://www.voetbalwedden.net/tips/

Hier filter ik meestal op Tips voor vandaag. Heb cookies e.d. nu verwijderd, vooralsnog (lees: als de tips er door heen komt, en niet eeuwig blijft staan op laden) lijkt het formulier wel goed ingevuld nadat ik op het duimpje gedrukt heb. Wel blijven tips van vandaag niet speelbaar (groep C/D waren nog steeds niet zichtbaar om te tippen).

Ik zal morgen op de dag zelf aangeven of dat ik dan weer het probleem heb dat de groepen van morgen niet tipbaar voor mij zijn.

Tevens blijft het chat-probleem nog steeds optreden.

Gr
0 Vind ik leuk's
dennicism:
Hier filter ik meestal op Tips voor vandaag. Heb cookies e.d. nu verwijderd, vooralsnog (lees: als de tips er door heen komt, en niet eeuwig blijft staan op laden) lijkt het formulier wel goed ingevuld nadat ik op het duimpje gedrukt heb. Wel blijven tips van vandaag niet speelbaar (groep C/D waren nog steeds niet zichtbaar om te tippen).


Duidelijk! Gaan we aan werken Opgelost om 16:06 :-)

dennicism:
Tevens blijft het chat-probleem nog steeds optreden.


Kunnen we niet 1, 2, 3 reproduceren maar ook dit heeft onze aandacht. Bedankt voor het melden.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Avatar dennicism
dennicism Topic starter Geplaatst 25 Jun 2014 om 16:49
vw-crew:
dennicism:
Hier filter ik meestal op Tips voor vandaag. Heb cookies e.d. nu verwijderd, vooralsnog (lees: als de tips er door heen komt, en niet eeuwig blijft staan op laden) lijkt het formulier wel goed ingevuld nadat ik op het duimpje gedrukt heb. Wel blijven tips van vandaag niet speelbaar (groep C/D waren nog steeds niet zichtbaar om te tippen).


Duidelijk! Gaan we aan werken Opgelost om 16:06 :-)

dennicism:
Tevens blijft het chat-probleem nog steeds optreden.


Kunnen we niet 1, 2, 3 reproduceren maar ook dit heeft onze aandacht. Bedankt voor het melden.


Toppie VW-crew!

Alleen weten jullie zeker dat het opgelost is. Het formulier werkt inderdaad wel weer naar behoren, via duimpjes kun je gewoon tips meespelen. Maar als je zelf een andere tip wil plaatsen ontbreken nog steeds de poules van dezelfde dag. Nu duren de poule-rondes natuurlijk niet zo lang meer, dus jullie zouden het eventueel gewoon achterwege kunnen laten ;-).



Poule F is aan het spelen op dit moment, maar de wedstrijden van Poule E beginnen pas om 22.00: staan er niet tussen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.