Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Animo Coach Van Het jaar (CVHJ) subleague Poule??

Is er misschien animo om met wat leden van VW een Coach Van Het jaar (CVHJ) subleague Poule met inleg te organiseren ?? inleg 15 euro p.p ofzo...


linkje om mee te spelen

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tino23
Country flagtino23 in 19-07-2021 10:42 Algemeen
in 19-07-2021 10:42 Algemeen
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Zeker wel een leuk idee

0 Vind ik leuk's
Kan je het zien?

Hey @tino23, leuk idee! Je kunt ook een eigen subleague/tipstercompetitie aanmaken op eredivisiewedden.nl. Op die site kun je prijzen winnen, zonder geld in te leggen!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik zou wel willen!

0 Vind ik leuk's

Ik heb wel interesse.


0 Vind ik leuk's
Mijn tips:

Leuk idee, ben erbij!

0 Vind ik leuk's

Zou voor €15 zeker mee doen.

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Ik ook hoor

0 Vind ik leuk's

Heb alvast subleague aangemaakt, via onderstaande link kun je mee spelen.

linkje om mee te spelen

Bericht gewijzigd door tino23 op za 7 aug. 2021, 08:28
0 Vind ik leuk's

Over 10 dagen gaan we van start, aantal deelnemers staat nog op maar 4 man. Ik had eerlijk gezegd wel iets van 15 a 20 verwacht, dus mocht de aantallen laag blijven dan cansel ik deze. Overigens kan je je wel aanmelden voor een andere CVHJ spel wat ik organiseer via een andere forum. Deelname ligt daar wel ietsie hoger, namelijk 25 euro, PM mij bij interesse, en dan stuur ik je de uitnodiging link en verdere gegevens.


0 Vind ik leuk's

Heb je wel wat info dan ? Als je op link klik dan doe je mee zonder te weten hoe of wat .....wwl tof dat je iets organiseer ;)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.