Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Animo Coach Van Het jaar (CVHJ) subleague Poule??

Is er misschien animo om met wat leden van VW een Coach Van Het jaar (CVHJ) subleague Poule met inleg te organiseren ?? inleg 15 euro p.p ofzo...


linkje om mee te spelen

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tino23
Country flagtino23 in 19-07-2021 10:42 Algemeen
in 19-07-2021 10:42 Algemeen
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Heb je een PM gestuurd!😁

0 Vind ik leuk's

Welke extra info bedoel je?

ik stuur je even een PM.

0 Vind ik leuk's

Heb niks ontvangen..., nou moet ik ook erbij zeggen dat mijn hele PM box niet zichtbaar is. Ik ga VW even berichten hierover.

0 Vind ik leuk's

Haha gek, zit er wel degelijk in.


PM me anders op Telegram: @RBM_1990

0 Vind ik leuk's

Heb wat problemen met de PM box te bereiken via de desktop, maar de aanmelding loopt gewoon door. Dus even samengevat.


De VW Poule subpoule gaat niet door, daar is te weinig animo voor. Wel is er een algemene poule waarbij iedereen zich kan aanmelden, waarbij ik ook de poule organiseer. Daar zitten op dit moment 6 deelnemers en verwacht er een stuk of 15 excl de VW leden. Om deel te nemen kost het 25 euro, volledige bedrag gaat naar de pot. Winnaar krijgt de pot, en bij 15+ deelnemers wordt ook de nr 2 betaald. Betalen kan op diverse manieren en via PM af te spreken. Enig voorwaarde is dat de betaling vooraf binnen moet zijn, wil geen gedoe achteraf namelijk. Voor wie twijfels heeft over mij als organisator, heb meerdere voetbal poultjes (voornamelijk op PN) georganiseerd, zo ook op VW. Indien nodig, kan je mijn mob nr opvragen voor contact. Wil je mee spelen kan dat door te klikken op onderstaande linkje, voor vragen PM of laat hier even een berichtje achter.


https://www.coachvanhetjaar.nl/join/32219/ff318a


0 Vind ik leuk's

Heb wat problemen met de PM box te bereiken via de desktop, maar de aanmelding loopt gewoon door. Dus even samengevat.


De VW Poule subpoule gaat niet door, daar is te weinig animo voor. Wel is er een algemene poule waarbij iedereen zich kan aanmelden, waarbij ik ook de poule organiseer. Daar zitten op dit moment 7 deelnemers en verwacht er een stuk of 15 excl de VW leden. Om deel te nemen kost het 25 euro, volledige bedrag gaat naar de pot. Winnaar krijgt de pot, en bij 15+ deelnemers wordt ook de nr 2 betaald. Betalen kan op diverse manieren en via PM af te spreken. Enig voorwaarde is dat de betaling vooraf binnen moet zijn, wil geen gedoe achteraf namelijk. Voor wie twijfels heeft over mij als organisator, heb meerdere voetbal poultjes (voornamelijk op PN) georganiseerd, zo ook op VW. Indien nodig, kan je mijn mob nr opvragen voor contact. Wil je mee spelen kan dat door te klikken op onderstaande linkje, voor vragen PM of laat hier even een berichtje achter.


https://www.coachvanhetjaar.nl/join/32219/ff318a

Bericht gewijzigd door tino23 op wo 4 aug. 2021, 12:37
0 Vind ik leuk's

Er heeft zich iemand voor de oude poule aangemeld. Hij moet even op de nieuwe linkje klikken ipv de oude. Ik heb geen idee wie het is, dus moet het even via deze weg zo doen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.