Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Belangrijk: server gecrashed, data weg, tips competitie

Dag allemaal,
Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gemerkt is voetbalwedden.net de laatste dagen absoluut niet stabiel geweest. De reden hiervan is een gecrashte harde schijf op onze server. Deze is gelukkig vandaag vervangen door een nieuwe en de meest recente backup is terug gezet. Helaas heeft dit tot gevolg dat er data (forum posts, tips, bookmakerspel, vw10) verloren is gegaan, waar wij natuurlijk ontzettend van balen. We doen onze uiterste best, altijd en overal, maar aan dit soort dingen kunnen we helaas niets doen.
In verband met de nieuwe harde schijf is de tijd op de server nog niet hersteld waardoor het voor leden mogelijk bleek om tips te spelen van wedstrijden die al geëindigd waren (de server loopt 7 uur achter). Om die reden hebben we besloten om het plaatsen van nieuwe tips én het meespelen van tips te sluiten (tot nader order) om het valsspelen buiten te sluiten. Om die reden hebben we helaas moeten besluiten om alle tips (én de tips die meegespeeld zijn) die VANDAAG (09-04-2012) geplaatst zijn te verwijderen. Alleen op deze manier kunnen we het spel voor iedereen eerlijk houden.
Tips competitie
Bij het online gaan van de extra functionaliteiten (double chance mogelijkheden) is er een fout in het systeem geslopen waarbij odds voor wedstrijden niet goed worden opgeslagen, natuurlijk nogal essentieel. Wij zijn druk bezig om deze fout te reproduceren en op te lossen. Pas wanneer wij de oplossing hebben gevonden zullen we het plaatsen van Double Chance weddenschappen weer mogelijk maken. Alle weddenschappen die buitensporig hoge of lage odds bevatten zullen worden verwijderd om het spel zo eerlijk mogelijk te houden. Dit willen we deze week gaan uitvoeren.
Vragen?
Heb je n.a.v. dit bericht nog vragen, stel ze dan gerust in dit topic. Wij zullen vragen zo snel mogelijk beantwoorden. Lees echter goed bovenstaande tekst voordat je vragen gaat stellen.
Update 09/04/2012, 17:09
We hebben de servertime aangepast naar NL tijd.
Update 09/04/2012, 18:17
1x2 tips kunnen weer geplaatst worden en meegespeeld worden. We hebben de fout waarschijnlijk gevonden en opgelost.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 9-04-2012 07:11 Algemeen
in 9-04-2012 07:11 Algemeen
54 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
fgsdfg fgsdfg asdffgsdfg asdffgsdfg asdf
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bwa VW-crew het is tenslotte allemaal maar electronica en daar kan je veel mee doen, maar als er een crasch komt kan je er ook niet veel aan doen.
Jullie zijn terug en dat is het BELANGRIJKSTE!!!!! (y) (y) (y) (y) :p :p :p
0 Vind ik leuk's
Is erg zuur , had nu eens een goede VW10 gespeeld :-(
0 Vind ik leuk's
Als jullie me Kerkyra x2 betje maar niet verwijderen door de ten onrechte lage qoute. Die qoute was 4,05 bij het plaatsen hehe.
Top jongens, geen paniek rustig aan, de leden gaan maar een tijdje meer bij het gezin zitten hehe :d
0 Vind ik leuk's
-
Die verdomde matsubatsi's ook altijd!
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
De servertijd is zojuist terug gezet naar de NL tijd :-) Dat ook weer geregeld.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Kan gebeuren, gelukkig is de site weer online (y)
0 Vind ik leuk's
Heel erg zuur dit, want had gisteren 10 of 11 bets voor vandaag geplaatst en deze zijn ook weg. Ik weet ze niet allemaal meer, maar weet wel dat er minimaal 7 goed liepen tot nu toe in de Engelse lagere divisies. Helaas, maar het is niet anders. Gelukkig is de site weer terug en kunnen we vanaf morgen weer wel gewoon tips spelen!
0 Vind ik leuk's
_dillson:
Heel erg zuur dit, want had gisteren 10 of 11 bets voor vandaag geplaatst en deze zijn ook weg. Ik weet ze niet allemaal meer, maar weet wel dat er minimaal 7 goed liepen tot nu toe in de Engelse lagere divisies. Helaas, maar het is niet anders. Gelukkig is de site weer terug en kunnen we vanaf morgen weer wel gewoon tips spelen!

Je hebt helemaal gelijk Dillsson! We kunnen er niets aan doen, jij hebt pech en anderen hebben misschien geluk doordat tips die fout waren ook verdwenen zijn.
Goed nieuws:
1x2 tips kunnen weer geplaatst worden en meegespeeld worden. We hebben de fout gevonden en opgelost.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.